Lagi w grach na Kinect można łatwo wyeliminować

Michał Ostasz
2010/08/05 11:04
0
0

W wielu demach gier przeznaczonych na Kinect widać było widoczne opóźnienie reakcji urządzenia na ruchy gracza. Andrew Oliver uważa, że to kwestia oprogramowania, którą łatwo rozwiązać.

W rozmowie z serwisem Gamasutra pan Oliver ze studia Blitz Games powiedział:

Widziałem kilka gier, w których widoczne były lagi, ale to tylko kwestia wyboru oprogramowania przez twórców - zaprogramowali to w określony sposób, a następnie odkryli nowe sztuczki.Lagi w grach na Kinect można łatwo wyeliminować

Po chwili dodaje:

Ciągle dopieszczamy nasze dzieła. Lag wcale nie musi być obecny. Możemy go zredukować może do dwóch klatek opóźnienia, co będzie niezauważalne. Cały czas poznajemy nowe możliwości.

Mamy do czynienia z różnymi technologiami. Niektórzy używają systemu szkieletowego, na przeliczenie którego konsola potrzebuje trochę czasu. Ale to dosłownie ułamki sekund. My obecnie używamy innego systemu maskowania, co pozwala przyspieszyć obliczenia.

GramTV przedstawia:

Na sam koniec Oliver wspomina, że wszystko ma związek z oprogramowaniem.

Wszystko opiera się na odpowiednim oprogramowaniu, więc jeśli widzimy jakieś błędy to da się je wyeliminować właśnie na tej drodze. Kamera działa i jest naszym polem do popisu. Twórcy gier wchodzą na zupełnie nowy teren i uczą się. To coś zupełnie innego niż konsola. Pierwsza generacja gier na Kinect będzie wyglądała zupełnie inaczej niż kolejne tytuły.

Blitz Studipo pracują obecnie nad The Biggest Loser: Ultimate Workout. Kinect, nowy kontroler dla konsoli Microsoftu ukaże się na rynku w listopadzie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!