Całkowity zwrot w Two Worlds II

Patryk Purczyński
2010/07/27 09:42
0
0

Twórcy Two Worlds II doskonale zdają sobie sprawę, gdzie nabroili w pierwszej części. W kontynuacji chcą uporać się z duchami przeszłości i tym samym ocalić markę od zguby.

Two Worlds II to kolejna polska perełka, która ma szansę zrobić furorę na Zachodzie. Ekipa Reality Pump musi przebyć jednak znacznie dłuższą i cięższą drogę od chociażby twórców Wiedźmina 2. Pierwsza odsłona dzieła CD Projekt RED wypracowała bowiem rodzimej marce silną pozycję poza granicami naszego kraju. O Two Worlds tego powiedzieć niestety nie można. Całkowity zwrot w Two Worlds II

"Jesteśmy świadomi wszelkich niepokojów, wynikających z pierwszej gry. Nie chcemy się tłumaczyć z występujących tam ograniczeń" - mówi Jake DiGennaro z TopWare Interactive na łamach serwisu Gamerzines. Do zakupu gry nie zachęca również średnia ocen na portalu Metacritic. Dla wersji PC wynosi ona 65 punktów, natomiast w przypadku wydania na Xboksa 360 - zaledwie 50.

"Szczególną wagę przywiązaliśmy do tego, by wskazać rzeczy, które w pierwszej części przypadły do gustu graczom, jak również te sfery, które musimy poprawić. Jesteśmy podekscytowani mogąc powtórnie wprowadzić graczy w całkowicie przebudowany świat Antaloor. Two Worlds II to nasza szansa na wybawienie marki" - dodaje Jake DiGennaro.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że premiera gry zaplanowana jest na wrzesień tego roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!