Retrogram - Sandbox, czyli dążąc do ideału

Michał Myszasty Nowicki
2010/07/18 20:30
0
0

W dzisiejszym odcinku Retrogramu Myszasty będzie kontynuował swoje dywagacje na temat historii gier sandboksowych oraz zacznie szukać odpowiedzi na pytanie, czy możliwe jest stworzenie ideału.

Retrogram - Sandbox, czyli dążąc do ideału

"Jak już doskonale wiecie z poprzedniego odcinka Retrogramu, idea gier sandboksowych, czyli oferujących otwarty „żyjący” świat, wywodzi się z niemalże pradziejów branży. Trudno zresztą dziwić się nawet pionierom, których tak samo jak nas pociągała wizja stworzenia wirtualnego, rządzącego się własnymi prawami i jak najbardziej autonomicznego świata. To jeden z największych paradoksów w świecie gier komputerowych; choć mają one służyć rozrywce, pozwalać przeżywać niesamowite przygody i wcielać się w fantastyczne często postaci, ich twórcy wciąż dążą do maksymalnego... realizmu."

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!