nail`d - kolejne informacje i pierwszy trailer

Adam "Harpen" Berlik
2010/04/23 10:32
0
0

Na łamach serwisu Polygamia pojawiły się nowe informacje dotyczące zapowiedzianej wczoraj gry wyścigowej nail’d tworzonej przez Techland. Zostały one ujawnione w wywiadzie z Pawłem Kopińskim, który jest Lead International Brand Managerem we wspomnianej firmie.

nail`d - kolejne informacje i pierwszy trailer

Poniżej prezentujemy najważniejsze szczegóły, które nie znalazły się w pierwszym spojrzeniu Destructoid:

  • Pierwotny tytuł gry to Haste, lecz wydawca zdecydował się na nail’d, gdyż Haste byłby źle odebrany przez Amerykanów, gdyż oznacza rzeczy robione w pośpiechu i po łbkach, zaś nail’d to wariacja słowa nailed.
  • Motory crossowe i quady to pojazdy, które pojawią się w grze – ich zachowanie będzie diametralnie różne (inny model jazdy, zachowanie na zakrętach, osiągi, zasięg skoków, etc.).
  • Nie ma co liczyć na licencjonowane pojazdy, lecz pojawi się zaawansowany model zniszczeń (wyłącznie wizualny – co prawda bez koła nie pojedziemy, ale generalnie zniszczenia nie maja wpływu na zachowanie pojazdu).
  • Nie będzie otwartego świata. W zależności od wybranego trybu zabawy wybierzemy trasę lub weźmiemy udział w zawodach, gdzie z góry ustalono kolejność wyścigów.
  • Pojawią się rozmaite lokacje: przede wszystkim góry, a w tym polskie krajobrazy.
  • Zmienne warunki pogodowe oraz cykl dnia i nocy.
  • Twórcy nie podjęli jeszcze decyzji, czy w wersji PC pojawi się edytor tras. Na pewno nie będzie on dostępny na konsolach.
  • Tryb multiplayer – różnorodne tryby oraz mutatory własnych trybów (zestawy dodatkowych lub zmienionych zasad rozgrywki). Tylko przez Internet lub LAN – split screen nie jest przewidywany.
  • W trybie single player dostępny będzie system rozwoju postaci i poziomów oraz możliwość odblokowywania kolejnych bonusów w postaci pojazdów i ciuszków. To samo tyczy się opcji dla wielu graczy, gdzie dodatkowo ważne będą rankingi i osiągnięcia.
  • Ścieżka dźwiękowa składa się z licencjonowanych utworów – przeważa mocny rock.
  • Cechą wspólną nail’da i Pure jest wyłącznie to, że w obu grach kierujemy quadami. W istocie to zupełnie inne produkcje. nail’d, w przeciwieństwie do Pure, jest nastawiony na dynamikę, a nie wykonywanie tricków.
  • Będzie można rywalizować z innymi kierowcami o miejsce na torze, np. spychając ich.
  • nail’d to zbyt szybka i wymagająca precyzji produkcja, aby można było ją kontrolować za pomocą Projektu Natal lub PlayStation Move.
  • Gra znajduje się w fazie developingu od ponad roku wliczając w to pre-produkcję. W prace nad nail’dem zaangażowane jest całe studio z Warszawy i kilka osób z Wrocławia. Data premiery jest planowana na ostatni kwartał 2010 roku, lecz tak naprawdę termin wydania jest zależny od wydawcy.

Ponadto w internecie pojawił się już pierwszy materiał wideo zapowiadający nail’d. Zachęcamy do obejrzenia:

GramTV przedstawia:

Zachęcamy także do zapoznania się z naszą wczorajszą wiadomością, w której przedstawiliśmy pierwsze informacje o grze nail’d.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!