Bodycount - platformy, data premiery, obrazki

Patryk Purczyński
2010/03/09 08:53
3
0

Pierwsza od lat nowa marka Mistrzów Kodu ominie pecety! Codemasters ujawniło nieco szczegółów na temat Bodycounta, nowego FPS-a od Stuarta Blacka. Producenci gwarantują spore pokłady zabawy.

Bodycount pojawi się na Xboksie 360 i PS3 na początku 2011 roku - poinformowała firma Codemasters. Tytuł tej produkcji poznaliśmy wczoraj, dzięki upublicznieniu okładki nowego numeru magazynu GameInformer. Nie musieliśmy na szczęście długo czekać na odzew z obozu producenta. Głos zabrał sam Stuart Black. Bodycount - platformy, data premiery, obrazki

"Nasza technologia pozwala nam na stworzenie niepowtarzalnej rozgrywki, w której sztuczna inteligencja nie pozwala na schowanie się za niemożliwym do zniszczenia obiektem" - powiedział twórca Bodycounta. "Środowisko gry nieustannie się zmienia. Zapowiada się mnóstwo dobrej zabawy". Jak już informowano wcześniej, wszystkie te dobrodziejstwa zapewnić ma silnik EGO Engine, użyty w Operation Flashpoint 2: Dragon Rising.

"Bodycount wykrystalizuje moment, w którym trzeba będzie pociągnąć za spust i poczuć ekscytującą, uczuciową, przeładowaną akcję" - skomentował producent Tom Gillo. Warto zaznaczyć, że to pierwsza nowa marka Codemasters produkowana wewnątrz firmy od wielu lat. Prócz opcji dla pojedynczego gracza, produkcja ta zapewni rozgrywkę w trybie multiplayer oraz kooperacji.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
09/03/2010 18:43

Przecież zapowiada się fajnie więc nie wiem o co chodzi :DNasłuchali się marketingowego bełkotu i teraz wymagają od gier akcji nie wiadomo czego... Jeśli Bodycount będzie takim samym zjawiskiem, jak Black na poprzednich konsolach, to tylko się cieszyć :]

Usunięty
Usunięty
09/03/2010 09:50

A zapowiadało się fajnie:(.

Usunięty
Usunięty
09/03/2010 09:25

Jak na moje oko to jest Black w wyższej rozdziałce, ale jeśli ma być w pełni zniszczalne środowisko, to mi oprawa wizualna wcale nie będzie przeszkadzała. Tylko że w pełni zniszczalne środowisko dla mnie oznacza że ma być tak samo jak w realu. Jako pierwszy lepszy przykład niech posłużą wszelkie źródła światła, które nie zawsze można rozwalić, a jak już się zniszczy to nie wiadomo czemu dalej jest jasno. Drugim niech będzie podłoże które niewiadomo czemu nie ulega deformacji nawet gdy przywali się z atomówki.Reasumując gra ma oferować możliwość zniszczenia wszystkiego co się na planszy znajduje- nawet fundamentów budynku, może wyglądać tak jak Black, SI przeciwników może być na poziomie Serious Sam''a i co najważniejsze dajcie bohaterowi możliwość skakania!!! W pierwszym Blacku doprowadzało mnie do frustracji gdy nie mogłem przejść przeszkody która ma zaledwie 15cm wysokości.Acha zapomniałem o jeszcze jednym, niech też wprowadzą możliwość regulacji gałek. Nie wiem jak mogli tą kwestie pominąć przy pierwszej części. Gdy wczoraj odpaliłem tą gierkę to nie mogłem uwierzyć że ja w to kiedyś grałem. Sterowanie jest takie toporne- mówię o wersji na ps2, że aż odechciewa się grać w porównaniu do takiego świeżutkiego BF:BC2 w którym sterowanie jest dynamiczne i wygodne- wersja ps3:]Jak Bodycount będzie zawierał te wszystkie wspomniane prze zemnie elementy to być może szykuje się kolejny hiciorek na konsole:)




Trwa Wczytywanie