Dragon Age: Początek – przegląd DLC

gram.pl
2010/02/18 17:15

Wielkimi krokami zbliża się premiera dużego dodatku do gry Dragon Age: Początek, zatytułowanego Przebudzenie. Zanim to jednak nastąpi, postanowiłem przyjrzeć się dotychczas opublikowanym, mniejszym DLC.

W naszym obozie pojawia się pewien szlachetnie urodzony mężczyzna, który prosi nas o nietypową przysługę. Chodzi o oczyszczenie nazwiska jego rodu z podejrzeń o rzekomą zdradę, jakiej ponoć dopuścił się lata temu jeden z jego przodków. Cała sprawa związana jest z nawiedzoną obecnie przez duchy, starą twierdzą, należącą niegdyś do jego rodu i udostępnianą Szarym Strażnikom. Jeśli zgodzimy się pomóc nieznajomemu, odbędziemy z nim podróż do zamku, gdzie przyjdzie nam rozwikłać tajemnicę nawiedzających go duchów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
85
kotlecik5
Gramowicz
27/02/2010 20:36

Moim zdaniem Głębokie Ścieżki to najfajniejszy moment gry, ale zgodzę się z przedmówcami - zdecydowanie za dużo walki...

nVid
Gramowicz
25/02/2010 12:45

BioWare stroni od nazywania swoich gier cRPG, z prostej przyczyny. Mnóstwo pieniaczy i purystów gatunku, dyskwalifikuje grę, tylko dlatego, że ma inne elementy niż ich idealne, wymarzone cRPG.Co do walk w Dragon Age: Glębokie Ścieżki były już tak przesadzone pod tym względem, że gdy wchodziłem do leża Matki (czy jak ten potwór tam miał) moja Morrigan miała z 5 ran. Gdy zabiłem potwora i okazało się, że czeka mnie jeszcze kilkanaście ciężkich walk, myślałem, że wyjdę z siebie i stanę obok. Żadnej możliwości kupienia/sprzedania sprzętu, opatrunków czy zatrzymania się na odpoczynek. Designerowi bym pogryzł klawiaturę, a beta testerom (robi się w ogóle jeszcze beta testy zamknięte? Chyba tylko Blizzard dba o jakość produktów końcowych) nakopał solidnie.Longer- nie zauważyłem, że też przytoczyłeś Głębokie. Widać nie tylko mnie wkurzyły.

Usunięty
Usunięty
25/02/2010 00:21

Dnia 25.02.2010 o 00:10, michal_w napisał:

Z przedpremierowych materiałów wynikało, że gra będzie wyglądać ja skrzyżowanie Diablo z God of War. Niektórzy mogli poczuć się zawiedzeni. Ktoś jeszcze pamięta słynny "violence trailer"? Ostatnio Bioware boi się skrótu RPG niczym diabeł święconej wody, pewnie klientów odstrasza.

Ja na grę czekałem kilka lat i wiedziałem, że to ma być klasyczny RPG. A te materiały służyły tylko do promocji choć racja..mogły zmylić niektórych;)

Dnia 25.02.2010 o 00:10, michal_w napisał:

Co do ilości walk w cRPG to się zgadzam, z DA można by spokojnie wywalić połowę.

Można było wywalić to fakt, szczególnie w Głębokich Ścieżkach...




Trwa Wczytywanie