Retrogram – Rodzina silników Lithtech

gram.pl
2010/01/24 19:00
9
0

Niemalże wszystkie gry Monolith Productions powstały w oparciu o silniki z rodziny Lithtech. Dziś zapraszamy was na historyczną wycieczkę po jej historii.

Retrogram – Rodzina silników Lithtech

Prace nad nowym silnikiem rozpoczęły się bowiem pod auspicjami wszechmocnego Microsoftu, w ramach mającej już swoją bogatą tradycję współpracy. Tym razem specjalnie wydzielony zespół otrzymał naprawdę poważne zadanie. Miał opracować i skonstruować silnik 3D, kompatybilny i wykorzystujący w pełni możliwości nowych bibliotek DirectX. Koncepcja Microsoftu polegała na stworzeniu uniwersalnego narzędzia deweloperskiego, w pełni zgodnego z systemem Windows i wykorzystującego biblioteki systemowe. Rozważano nawet bardzo poważnie opcję pełnego zintegrowania silnika z DirectX.

GramTV przedstawia:

Komentarze
9
Fang
Gramowicz
26/01/2010 01:13

Na stronie Monolith trwa "kwarantanna" więc może pokażą Shogo 2 na zupełnie nowym silniku (ech marzenia) :D

Arkhaor
Gramowicz
25/01/2010 09:19

Ja właśnie pamiętam Shogo, po tej wspaniałej, jak na tamte czasy grafice. :)

Anvi
Gramowicz
25/01/2010 08:38

Poczułem się po tym artykule strasznie stary ;p Ledwo już pamiętam jak zachwycałem się grafiką w Shogo i Blood 2...




Trwa Wczytywanie