Co z Powrotem Białego Wilka?

Patryk Purczyński
2009/10/06 19:51

W najbliższym czasie poznamy plany dotyczące Powrotu Białego Wilka. Projekt został zawieszony kilka miesięcy temu, a jego przyszłość, po ogłoszeniu Wiedźmina 2, stoi pod wielkim znakiem zapytania.

Pod koniec kwietnia informowaliśmy, że prace nad Powrotem Białego Wilka zostały zawieszone. Firma Widescreen wysunęła wówczas oskarżenia pod adresem CD Projektu o niewywiązanie się z umowy. Na całym zamieszaniu najbardziej ucierpiała gra... i właściciele konsol, którzy liczyli na pojawienie się Geralta na ich sprzęcie. Co z Powrotem Białego Wilka?

Jeszcze większy znak zapytania zawisł nad konsolową adaptacją pierwszego Wiedźmina po tym, jak do sieci wyciekł materiał filmowy z drugiej odsłony gry, Assassins of Kings. Tym bardziej, że niedługo potem ujawniono, że projekt ten tworzony jest także z myślą o konsolach.

Z góry założyliśmy, że chodzi o PS3 i X360. Okazuje się jednak, że decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła. "Mogę potwierdzić, że mamy zamiar wypuścić Wiedźmina 2 na konsole, jednak na razie nie zdecydowaliśmy, jakie dokładnie to będą platformy" - powiedział nam Paweł Majak, menedżer ds. PR i społeczności internetowej.

GramTV przedstawia:

Tym niemniej można wnioskować, że na Powrocie Białego Wilka postawiono już krzyżyk. CD Projekt RED na razie tego nie potwierdza, ale już wkrótce powinniśmy dowiedzieć się o tej sprawie czegoś więcej. "Dalsze, oficjalne informacje na temat naszych planów odnoście Powrotu Białego Wilka zostaną opublikowane w najbliższym czasie" - ujawnił Paweł Majak.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
08/01/2010 22:04
Dnia 07.10.2009 o 08:50, ZuTheSkunk napisał:

A mnie martwi to, że W2 jest tworzony jednocześnie pod PC i konsole. Niby większy zysk dla firmy, a podczas kryzysu ma to duże znaczenie, ale z drugiej strony popatrzcie co konsole zrobiły z F3

To nie konsole tylko idioci, którzy potrafią robić gry tylko na jedno kopyto.Ja się nie przejmuję - Wiedźmin od strony gamplayu walki ma bliżej do tępej i bezmózgiej Fable niż do komputerowych gier cRPG z dawnych lat. Główna różnica to wymóg rytmicznego naciskania przycisku myszy. W każdym razie jeśli od strony merytorycznej gra by nie zbiedniała (czyli fabuła, questy , całkiem miły system alchemii który niestety miał niepotrzebny element przerzucania komponentów w plecaku) to czemu nie? Walkę na konsolach moża by uczynić bardziej zręcznościową - dodać blokowanie przyciskiem a nie automatyczne co tylko wypłynęło by na więcej emocji z nią związanych. W obecnej postaci walka polega na rytmicznym klikaniu i uciekaniu by łyknąć jakąś miksturkę.Oczywiście ja to piszę z pozycji osoby, którą Neverwinter odrzucił biedą w gamplayu (najedź na przeciwnika kursorem i wal) który jest dobry w Diablo i ta sama bieda nie pozwoliła mi ukończyć po raz drugi Wiedźmina - za pierwszym razem bogactwo językowo-przygodowe było to w stanie przezwyciężyć. Za drugim walka po prostu zanudzała na śmierć.

Usunięty
Usunięty
08/01/2010 21:40

No cóż. Ja bym chciał by wyszedł na konsole chociaż gram na PC. Ale mało jest sensu wydawać dwójki na konsole skoro nie bylo na niej jedynki.

ZuTheSkunk
Gramowicz
07/10/2009 08:50

A mnie martwi to, że W2 jest tworzony jednocześnie pod PC i konsole. Niby większy zysk dla firmy, a podczas kryzysu ma to duże znaczenie, ale z drugiej strony popatrzcie co konsole zrobiły z F3, który mógłby wyglądać o wiele lepiej, gdyby był robiony tylko pod komputer... ja nie życzę takiego samego losu W2...




Trwa Wczytywanie