Mało co, a God of War III byłby FPS-em. Tak, FPS-em.

Grzegorz Bonter
2009/10/02 20:16

Projektanci gier miewają czasami naprawdę dziwne pomysły i często wychodzą z tego całkiem przyzwoite rzeczy. Ale żeby od razu przerabiać God of War III na strzelankę...

David Jaffe, jeden z ojców serii God of War, opuścił szeregi Sony dobre 2 lata temu. Od tamtego czasu nie ma on już wpływu na kształt trzeciej części historii Kratosa, ale na szczęście w SCEA pozostało jeszcze kilku przytomnych decydentów. Jak bowiem zdradził w rozmowie z portalem CGSociety Ken Fieldman, dyrektor artystyczny studia, chciał on "delikatnie" przerobić formułę serii: Mało co, a God of War III byłby FPS-em. Tak, FPS-em.

"Bezowocnie starałem się przekonać Stiga [chodzi o Stiga Asmussena, reżysera projektu GoW3 - dop. red.], aby zrobić z God of War III strzelankę z widokiem z pierwszej osoby. Kratos mógłby mieć naprawdę kozackie, wielkie bronie, które rozwalałyby bogów na kawałki. Niestety, nie dostrzegł on geniuszu w tym pomyśle".

Panie Asmussen - dziękujemy. Z całego serca.

GramTV przedstawia:

Komentarze
35
Usunięty
Usunięty
03/10/2009 15:39

No fainie by bylo nawet ;] Ale wlasnie jakos bonus.Przejdz gre w najtrudniejszym poziomie zaluzmy ze w... 2h. I taka nagroda ze Kratos wymienia bron biala na palna ;]

Usunięty
Usunięty
03/10/2009 14:40

Ten gość nie mógł pisać tego na poważnie :P.

Usunięty
Usunięty
03/10/2009 11:37

muahahaha ! Świetny pomysł ! Zróbta tak ! Sobie wyobrazam upadek Kratosa xD Kolejna dobra gra która pujdzie do diabło dzięki diabelnie świetnym pomysłom :P




Trwa Wczytywanie