Jednym z tematów poruszonych na konferencji Activision podsumowującej ostatni kwartał była podwyżka sugerowanych cen gier firmy. Skok objął m.in. Modern Warfare 2 (więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj). Nie można też zapominać o tytułach wyposażonych we własny kontroler (Tony Hawk: Ride, DJ Hero), których cena przekroczy prawdopodobnie 100 funtów.
Przedstawiciele Activision są pewni, że wysokie kwoty, jakie trzeba będzie zapłacić za produkty spółki, nie odstraszą konsumentów. "Mamy bardzo silne wsprarcie ze strony sklepów dla naszego planu, włączając w to sprzedaż, marketing i wysokość cen" - mówił szef Activision Publishing, Michael Griffith.Największa spółka branżowa nie zważa na kryzys i podwyższa ceny swoich gier. "Gdyby to ode mnie zależało, wywidnowałbym je jeszcze bardziej" - mówi Bobby Kotick, dyrektor wykonawczy Activision.