Prototype sporo zyskał na dużym poślizgu

Patryk Purczyński
2009/04/23 12:21

Dodatkowe miesiące prac nad Prototype przyniosły zamierzony efekt. Twórcy gry zdołali dopracować szczegóły, poprawić mechanikę i zróżnicować misje. Gracze będą mogli się o tym przekonać w czerwcu.

Prototype pierwotnie miało ukazać się jesienią ubiegłego roku. Twórcy postawili jednak na jakość i znacznie przesunęli planowany termin wydania. "Gra w naszym oryginalnym zamyśle była wielka, być może nawet zbyt wielka" - wspomina producent Tim Benninson. "Dodatkowy czas na produkcję pozwolił nam zrealizować tę wizję" - dodaje. Prototype sporo zyskał na dużym poślizgu

Jak zdradza Benninson, wraz z tymi kilkoma miesiącami udało się poprawić mechanikę, zróżnicować misje i dopracować szczegóły. Teraz nic już nie powinno przeszkodzić w doprowadzeniu Prototype'a na półki sklepowe w czerwcu. "Jesteśmy bardzo podekscytowani tą premierą. To bardzo duży projekt dla wszystkich członków Radical Entertainment" - zakończył Benninson.

Zgodnie z ostatnimi informacjami produkcja z Aleksem Mercerem w roli głównej będzie pozbawiona trybu multiplayer. Twórcy tłumaczą tę decyzję chęcią stworzenia doskonałego modułu dla pojedynczego gracza.

GramTV przedstawia:

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
27/06/2009 10:33

A ja się ciągle nie mogę do tej gry przekonać, Wszystko wydaje mi się jakieś szarobure i nieciekawe... Mam jednak nadzieję, że może się miło rozczaruję.BTW Wiadomo coś w kwestii dema?EDIT:Ehh... Jak ja kocham odkopywane newsy...

Usunięty
Usunięty
27/06/2009 09:06

Ta gierka będzie walczyła z MW2 i AC2 o najlepszą gierkę roku ;)

Usunięty
Usunięty
27/06/2009 02:35

Posiadam tę grę i polacam ją tylko fanom Assasin''s Creed i dobrej siekanki a jeśli chodzi o porównie jakości do ceny NIE polecam




Trwa Wczytywanie