Codies nie chcą rzucać na Wii shovelware'u

Grzegorz Bonter
2009/03/04 08:42
3
0

Jeżeli masz Wii i zasypiasz nad kolejną budżetówką (która budżetówką jest tylko ze względu na koszt produkcji) to Codemasters ma dla ciebie dobrą wiadomość. Oni słabych portów wydawać nie będą.

Wii, podobnie jak DS, może pochwalić się co prawda sporą biblioteką gier, ale sporo w nich tytułów pokroju Imagine: Fashion Party czy Horsez. Do tego deweloperzy dość lekko traktują kwestię next-genowych portów na konsolę Nintendo. Przykładem może być chociażby Dead Rising: Chop Till You Drop, które zostało wręcz obdarte ze sporej części zawartości, a ograniczenie do maksymalnie 20 zombiaków na ekranie tylko dopełnia tego obrazu. Na szczęście dla posiadaczy Wii, Codemasters zadeklarowali się, że ich porty będą reprezentowały należytą jakość.  Codies nie chcą rzucać na Wii shovelware'u

"Nie można ignorować Wii, jednak to, co robią inni wydawcy, załamuje. Codemasters postanowiło zastosować ostrożniejszą strategię na Wii, co uważamy za słuszną decyzję. Nie będziemy robić tanich, tandetnych portów".

"Dla przykładu DIRT w wersji na Wii, nie jest klonem Mario Kart. Overlord 2 jest prawdziwą grą. Nie zamierzamy konkurować z tymi wszystkimi "wielkogłowymi sportowymi arenami", które są obsesją większości deweloperów. Półki uginają się pod takimi tytułami. To, co będziemy wypuszczać, to gry o wysokiej jakości stworzone specjalne dla Wii" - powiedział w rozmowie z MVC Alex Bertie, wiceprezes "Mistrzów kodu".

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
04/03/2009 13:07

... bo wbrew temu, co się niektórym wydaje, na Wii SĄ normalne gry. Tyle że jest ich mało, zasłonięte przez n-tą wariację na temat machania Wii-lotem w górę i w dół. Trzymam kciuki za Koderów.

Tom_pl
Gramowicz
04/03/2009 10:11

To może Code zrobi super dirta na NDSa :) grida już wydali.

Usunięty
Usunięty
04/03/2009 08:53

Trzymam ich za słowo. Sama nazwa "port" sprawia, że robię się nerwowy. W ten sposób psuje się gry, oraz pogarsza wizerunek platformy, na którą taki port został spartaczony. A porty, lepsze lub gorsze, mamy na wszystkich platformach : X360, PS3 i PC.Trudno wymagać, myśląc o kosztach, tworzenia tylko wersji dedykowanych oddzielnie dla każdej platformy, ale mogliby się chociaż trochę wysilić.




Trwa Wczytywanie