Wybieramy najlepsze gry 2008 roku - głosowanie czas zacząć!

gram.pl
2009/02/07 18:00

Ostatnie lata są dla branży elektronicznej rozrywki niezwykłe. Każdego roku na rynku pojawiają się dziesiątki (jeśli nie setki!) wartościowych produkcji. Pora na wyselekcjonowanie najlepszych spośród nich!

Przygotowując to zestawienie zwróciliśmy się do przedstawicieli firm wydających na polskim rynku gry komputerowe z prośbą o wytypowanie ubiegłorocznych pozycji, które ich zdaniem szczególnie warto wyróżnić. W ten sposób ukształtowaliśmy zestawienie osiemnastu tytułów, a najlepsze z nich wybierzecie właśnie Wy! Wybieramy najlepsze gry 2008 roku - głosowanie czas zacząć!

Każdy z Was ma do dyspozycji trzy głosy. To na wypadek, gdyby wybór tej jednej, najlepszej produkcji był - z różnych względów - wyjątkowo trudny. Swoje poparcie wyrażać możecie do 15 lutego. Wtedy też poznamy zwycięzcę. Zachęcamy jednocześnie do udziału w dyskusji na temat ubiegłorocznych wydarzeń i najważniejszych premier w branży elektronicznej rozrywki.

Poniżej znajdziecie zestawienie biorących udział w plebiscycie kandydatów. Jednocześnie dziękujemy wszystkim dystrybutorom, którzy wykazali zainteresowanie naszą akcją i zdecydowali się wskazać swoich faworytów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
141
Usunięty
Usunięty
15/02/2009 22:10

Że niby nie ma Mirror''s Edge i KillZone 2 najlepsze tytuły tego roku.

Melchah
Gramowicz
15/02/2009 20:30
Dnia 15.02.2009 o 19:19, Vojtas napisał:

Sprawdzanie sprawdzaniem, ale nikogo nawet nie zastanawia, czy cała ta impreza nie jest po prostu kolejną marketingową zagrywką.

Jest na pewno. Będzie kolejny znaczek do umieszczenia na oficjalnej stronie i na pudełku.

Vojtas
Gramowicz
15/02/2009 19:19
Dnia 15.02.2009 o 16:07, Melchah napisał:

Tak więc świadczy to o jakimś zubożeniu umysłowym głosujących, skoro nawet nie zadali sobie trudu sprawdzić kiedy dokładnie gry nominowane zostały wydane. Jacy głosujący, takie wyniki, czyli poniżej krytyki :)

Sprawdzanie sprawdzaniem, ale nikogo nawet nie zastanawia, czy cała ta impreza nie jest po prostu kolejną marketingową zagrywką. Przyjmują wszystko bezkrytycznie, zupełnie jak małe dzieci.




Trwa Wczytywanie