World of Darkness w 2010

Patryk Purczyński
2009/01/20 14:05

Powstający od 2006 roku projekt MMO World of Darkness prawdopodobnie zadebiutuje w roku 2010. To nie jedyna produkcja, nad którą obecnie pracuje firma CCP.

"CCP pracuje obecnie nad kilkoma projektami. Spośród nich największym jest World of Darkness, gra MMO, której premiera jest przewidziana na rok 2010" - można przeczytać w raporcie finansowym firmy. To bardzo cenna informacja, bowiem do tej pory nie słyszało się zbyt wiele na temat postępu prac nad tym tytułem. World of Darkness w 2010

Ostatnie doniesienia dotyczące powyższego tematu pochodzą z czerwca 2007 roku. Wówczas przypuszczano, że nowe MMO z udziałem wampirów, wilkołaków i innych przerażających stworów może zadebiutować w roku 2011. Prace nad World of Darkness trwają od 2006 roku. Wówczas CCP przejęło studio White Wolf, co zapoczątkowało powstawanie omawianego MMO.

GramTV przedstawia:

Komentarze
40
Usunięty
Usunięty
26/01/2009 13:50

2010 - nowa data, na którą czekam.Jestem wielkim fanem WoD i liczę, że MMO na najnowszej mechanice mocno ożywi także papierową scenę. A mój Ventrue będzie mógł się zdigitalizować :PCiekawe jak będzie działać dominacja w mmo :P

Usunięty
Usunięty
26/01/2009 13:03
Dnia 21.01.2009 o 17:01, loczyn napisał:

> Zaś co do WAR i WoW - grałeś? Jeśli nie, to nie bluźnij. Grałem. Nie znasz nie oceniaj. ;]

Przeczytaj co napisałam i stwierdzisz że nie oceniam. Po to użyłam słówka ''jeśli''. ;)

Dnia 21.01.2009 o 17:01, loczyn napisał:

Grałem i stwierdzam, że te tytuły są nie wiele lepsze od koreańskich gniotów. Już nawet mało nagłaśniany Lineage jest o niebo lepszy od nich.

A widzisz, jak dla mnie jest na odwrót, bo Lineage w porównaniu z WoW/WAR jest dla mnie synonimem mozolnego grindu, już nie wspominając o olewackiej postawie NCsoftu odnośnie bottingu. Ale to nie rozmowa na niniejszy wątek.

Dnia 21.01.2009 o 17:01, loczyn napisał:

Nie wiem, mnie osobiście te tytuły nie powaliły. Są zbieraniną najmniej ciekawych pomysłów z koreańskich MMO tylko dopieszczone do perfecto z dodatkiem gigantycznego marketingu co by tłumaczyło 11m subskrybentów w Wowie.

Czy najmniej ciekawych? Można by dyskutować. Raczej nie utrzymałyby takich baz subskrypcyjnych gdyby były AŻ TAK nudne. No ale to rzecz gustu.

Usunięty
Usunięty
23/01/2009 22:58
Dnia 23.01.2009 o 22:18, Graffis napisał:

I chcialbyś, by w grze dialogi zostały zredukowane do prostych obliczeń tego czy coś ci się udało czy nie? Taka mania tabelek, rzutów, wykresów i obliczeń zabija storytelling.

Nie, to po prostu istotna część mechaniki tego świata co jednak nie zmienia faktu, że tak jak pisałem wcześniej:"Z drugiej strony większość wodowców zgodnie twierdzi, że mechanikę dla tej gry można olać by zagłębić się w fabularne niuanse, więc tutaj wszystko zależy od tego, jak zamierza to zrealizować CCP."




Trwa Wczytywanie