Informacje

Call of Duty: World at War - wymagania sprzętowe

... pepsi

Treyarch opublikowało wymagania sprzętowe gry Call of Duty: World at War. Co ciekawe nie są one dużo większe od tych, które musiały być spełnione do odpalenia poprzedniej części, Modern Warfare.

Kiedy okazało się, że nad piątą częścią serii Call of Duty pracuje ekipa Treyarch, gracze zaczęli powątpiewać w sukces tego projektu. Gwiazda Modern Warfare wciąż świeci jasno i trudno wywróżyć, czy załoga odpowiedzialna za World at War dorówna studiu Infinity Ward.

Choć zapowiedzi są ambitne, ostateczny test dokona się dopiero 14 listopada. Właśnie tego dnia piąty CoD ma bowiem wkroczyć na europejskie półki sklepowe. Tymczasem już teraz Treyarch opublikowało wymagania sprzętowe World at Wara. Oto one:

  • Procesor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3.0GHz lub lepsze
  • Miejsce na twardym dysku: 8 GB
  • RAM: 512MB (XP)/ 1GB (Vista)
  • Grafika: Shader 3.0 lub lepsza, Nvidia GeForce 6600GT/ATI Radeon 1600XT z 256 MB lub lepsze

Call of Duty: World at War - obrazek 1
Call of Duty: World at War

Fani serii Call of Duty zapewne spostrzegli, że wymagania sprzętowe nie zmieniły się znacznie od czasu, gdy na rynku pojawił się Modern Warfare. Przypomnijmy, jak wtedy prezentowały się liczby przy poszczególnych komponentach:

  • Procesor: Intel Pentium 4 2.4 GHz lub AMD Athlon 64 2800+
  • Miejsce na twardym dysku: 8 GB
  • RAM: 512 (XP) / 768 (Vista)
  • Grafika: Nvidia GeForce 6600 lub ATI Radeon 9800 Pro

Dość duże podobieństwo, nieprawdaż? Informacja ta jest zatem bardzo optymistyczna dla tych, którzy grali na swoim komputerze w Modern Warfare. Nie będą oni musieli ulepszać swoich podzespołów w celu odpalenia World at Wara.

Najnowsze
Lubisz nas?