Jak grałoby się w Eight Days?

Renor Mirshann
2008/09/21 11:02

W serwisie YouTube pojawił się filmik pokazujący animacje poruszania się postaci i system kamery w grze Eight Days - niedoszłym exclusive'u konsoli PlayStation 3, nad którym wstrzymano prace.

Pewien pracownik londyńskiego studia Sony - o nicku allusiveness - zamieścił w serwisie YouTube filmik z gry Eight Days, nad którą w kwietniu gigant postanowił zawiesić prace (podobny los spotkał The Getaway 3). Oryginalne wideo, jak i sama animacja, jest autorstwa Jima Jaggera, również ze SCE London. Zostało jednak szybko zdjęte z serwisu po reakcji pracodawcy. Tym razem może być podobnie, więc warto je zobaczyć, póki jest dostępne.

To materiał z poziomu testowego, w którym sprawdzano animację postaci. Jim odpowiadał zarówno za jej opracowanie, jak i implementację, a jego celem - jak sam skomentował - było stworzenie wrażliwego na wszelkie zmiany systemu, w którym czułoby się płynność ruchów.

GramTV przedstawia:

"Wspieramy wiele platform - PS3, PSP, PS2, PSN. Nie możemy tworzyć na nie tyle, ile byśmy chcieli z uwagi na limitowaną liczbę pracowników i sprzętu. Wcale nie chodziło o to, że developer gry Eight Days miał z nią problemy - projekt parł do przodu. Po prostu zaważyła bardziej sytuacja biznesowa, priorytety" - tak swego czasu komentował tę decyzję Shuhei Yoshida, prezes SCEE Worldwide Studios. Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że fani gier akcji sporo na niej stracili.

Komentarze
33
Usunięty
Usunięty
22/09/2008 02:01

animacja całkiem ciekwa tylko troche ograniczona, schematyczna

Usunięty
Usunięty
21/09/2008 21:45

Oj szkoda że anulowali, bo wystarczyło aby reszta gry była choć w połowie tak dobra jak ta animacja, to dla tej gry kupił bym sobie ps3. Może gdzieś ten system animacji wykorzystają. A na razie pozostaje mi grać na PC i 360

Usunięty
Usunięty
21/09/2008 15:08
Dnia 21.09.2008 o 15:01, MisioKGB napisał:

.Po prostu zaważyła bardziej sytuacja biznesowa, priorytety" -To właśnie tworzenie tej gierki powinno być cholernym priorytemem. Sony polecielo w kulki...

Pamiętaj, że teraz priorytet to casuale czy jak tam ich zwą.Poza tym nie popadajmy też w hurra-optymizm. Pokazano tylko jeden aspekt gry, a to nie wsytarczy by gra była cudowna i warta zakupu. Do samej idei zachowania w walce dochodzi jeszcze "kilka" elementów, które razem dają pełny produkt. W pewnym sensie zmarnowano coś świetnego co mogło dać naprawdę dobry TPS.




Trwa Wczytywanie