O braku TFU na PC

pepsi
2008/09/13 10:13

Zdementowanie plotek o The Force Unleashed na pecetach spotkało się ze sporą dezaprobatą graczy. Decyzje firmy LucasArts tłumaczył Cameron Suey, producent wersji z Xboksa 360 i PS3.

W poniedziałek sieć obiegła informacja, że The Force Unleashed, pierwotnie planowane wyłącznie na konsole, pojawi się także na komputerach osobistych. Niestety dla braci pecetowej jeszcze tego samego dnia doniesienia te zostały zdementowane przez przedstawicieli LucasArtsu. Jęk zawodu był tak głośny, że twórcy gry nie mieli wyjścia i po prostu musieli wytłumaczyć się ze swojej kontrowersyjnej decyzji. O braku TFU na PC

Na łamach serwisu Videogamer dokonał tego Cameron Suey, producent TFU na Xboksa 360 i PS3. Decyzję o braku gry na pecetach argumentował on już kilka miesięcy wcześniej, jednak po gorących wydarzeniach ostatniego poniedziałku raz jeszcze został wywołany do tablicy. "Naprawdę rozumiem wszechobecne narzekania i to, że każdy chce zagrać na swojej platformie. Prawda jest jednak taka, że sposób w jaki gra jest zaprojektowana wymagałby naprawdę potężnego komputera by ta w ogóle odpaliła. X360 i PS3 zostały wykorzystane do granic możliwości" - powiedział Suey.

Przedstawiciel LucasArtsu zapewnił, że komputery najwyższej klasy byłyby oczywiście w stanie udźwignąć The Force Unleashed. Zwrócił jednak uwagę na fakt, że o ile grafikę można przeskalować w dół, o tyle z silnikiem fizycznym po prostu nie da się tego zrobić. "To by całkowicie zmieniło sposób przedstawienia rozgrywki. Nie możemy narzucać sobie takich ograniczeń. Niezwykle trudno było nam podjąć taką decyzję, jednak należy pamiętać, że nie można skalować fizyki" - zakończył Suey.

GramTV przedstawia:

The Force Unleashed zadebiutuje zatem 19 września na platformach PS2, PS3, PSP, X360, Wii i DS. Właściciele komputerów osobistych będą z kolei próżno wypatrywać swojego wydania.

Komentarze
117
Usunięty
Usunięty
29/09/2008 22:50

Widziałem na HYPERZE Game Factory z tą grą.Już wiem o co chodzi. W tej grze są 3 silniki. Havok - odpowiada za fizykę postaci, Euphoria - odpowiada za przedmioty które wchodzą w interakcję i jest jeszcze 3 którego nie pamiętam nazwy który ogólnie odpowiada za grafikę.Było mówione że te 3 silniki były by trudno zoptymalizować na na tych lepszych i tych gorszych PC. A na konsolach robi się to raz i jest git.Tak więc o to im chodzi. Po prostu nie uda im się zoptymalizować tych 3 silników żeby to spójnie grało na PC różnej klasy.

Usunięty
Usunięty
28/09/2008 18:19
Dnia 27.09.2008 o 11:45, Bratek196 napisał:

No dobra niektóre osoby mają kompy które mogą udźwignąć The Force Unleashed, ale ich liczba jest mała (doliczyć piratów) że się nie opłaca robić konwersji na PieCa w tym czasie, może za rok kiedy połowa PieCów od grania udźwignie tą grę na minimalnych można już o tym myśleć...

Malo jest osob z PCtami, ktorych osiagi dorownuja PS''owi 2?D:

Usunięty
Usunięty
28/09/2008 16:43

To wytłumaczenie nadal mnie nie przekonuje. Ani trochę.




Trwa Wczytywanie