Retrogram – System Shock

gram.pl
2008/08/01 19:00

Dziś powracamy w naszym kąciku wspomnień do rozpoczętego kilka tygodni temu cyklu tekstów o dokonaniach studia Looking Glass. Przygotujcie się na opowieść o strachu, wyobcowaniu i życiu w poczuciu ciągłego zagrożenia.

Jak mogliście już przeczytać w tekście poświęconym historii studia, ekipa Looking Glass po ukończeniu prac nad Ultima Underworld II: Labyrinth of Worlds postanowiła spróbować czegoś całkowicie innego. Jak wyznał w wywiadzie dla Gamebytes Doug Church, główny projektant nowej gry, "wiele księżyców temu" ludzie doszli do wniosku, że mają już dość tworzenia kolejnych gier opartych na klasycznych podziemiach. Drugą przyczyną dość drastycznej zmiany klimatu nowej produkcji była chęć stworzenia gry, która jak żadna inna w dotychczasowej historii branży wykorzystywałaby możliwości pełnego środowiska 3-D. Prace nad nowym tytułem zajęły kilkanaście miesięcy...

Całość tekstu znajdziecie tutaj.

GramTV przedstawia:

Zapraszamy również do naszego Archiwum Retrogram.

Komentarze
33
Usunięty
Usunięty
03/08/2008 20:28

Druga część System Shocka to zdecydowanie jeden z najlepszych FPS-ów jakie kiedykolwiek powstały , klasyka w pełnym znaczeniu tego słowa. Niestety jedynkę bardzo słabo pamiętam , ale za to dwójka nawet po latach ciągle kopie , czekam z niecierpliwością na trzecią część System Shocka.

Usunięty
Usunięty
02/08/2008 18:59
Dnia 02.08.2008 o 17:19, ignusss napisał:

> Ech, zagrałbym sobie... *rozmarzony* > > ignusss: Ciekawe porównanie, biorąc pod uwagę fakt, że SS2 pojawił się długo przed DX... Eh nie chodzi mi o oprawe audio-wizualną,obydwie gry mam i szanuję (obydwie zasługują na 10/10) ale jakoś z dx mam lepsze wspomnienia niż z SS2,który jest bardziej mroczny.Znowu SS2 jest bardziej rozbudowany,skomplikowany i trudniejszy i dluższy co jest jego niebywałą zaleta.poprostu częsciej wracam do dx niż do ss2 i już. :D

Ja nie myślałem o oprawie audiowizualnej, tylko o fakcie, że SS2 stanowi fundament pod DX. Ale tłumaczenie twoje przyjmuję :)

Usunięty
Usunięty
02/08/2008 17:19
Dnia 01.08.2008 o 20:50, Fomorian napisał:

Ech, zagrałbym sobie... *rozmarzony* ignusss: Ciekawe porównanie, biorąc pod uwagę fakt, że SS2 pojawił się długo przed DX...

Eh nie chodzi mi o oprawe audio-wizualną,obydwie gry mam i szanuję (obydwie zasługują na 10/10) ale jakoś z dx mam lepsze wspomnienia niż z SS2,który jest bardziej mroczny.Znowu SS2 jest bardziej rozbudowany,skomplikowany i trudniejszy i dluższy co jest jego niebywałą zaleta.poprostu częsciej wracam do dx niż do ss2 i już. :D




Trwa Wczytywanie