Diablo III - oficjalny komunikat Blizzarda i strona internetowa

pepsi
2008/06/29 11:35

Blizzard wydał oficjalny komunikat w sprawie ogłoszonego wczoraj Diablo III. Gra zostanie wydana równolegle na pecetach i Makach, a dalsze szczegóły odnośnie samej rozgrywki będą stopniowo ujawniane w przyszłości. Uruchomiona została też oficjalna strona internetowa.

28 czerwca 2008 roku na długo zapadnie w pamięć fanów Blizzarda, a w szczególności serii Diablo. Na zorganizowanej w paryskiej hali Porte de Versailles Convention Centre imprezie Blizzard Worldwide Invitational Mike Morheim, współzałożyciel i dyrektor wykonawczy Blizzarda, oficjalnie ogłosił trzecią część legendy gatunku hack'n'slash. Komunikat ten, choć spodziewany, wywołał niezwykłe emocje w światku graczy na całym świecie.

Akcja Diablo III rozpocznie się dwadzieścia lat po wydarzeniach znanych z drugiej części. Zgładzeni Mephisto, Diablo i Baal mieli już nigdy nie zagrozić ludziom, jednak Kamień Świata chroniący mieszkańców Sanktuarium przed siłami zła został zniszczony. Śmiertelne niebezpieczeństwo ponownie zawisło nad Tristram. Diablo III - oficjalny komunikat Blizzarda i strona internetowa

"Chcieliśmy rozszerzyć historię oraz elementy rozgrywki znane z uniwersum Diablo. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że gracze długo czekali na kolejną odsłonę serii, więc jesteśmy tym bardziej podekscytowani mogąc podzielić się tą wiadomością z fanami Blizzarda tu - w Paryżu - i na całym świecie właśnie dziś" - mówił wczoraj Mike Morheim.

Trójwymiarowy silnik graficzny uchwyci bujność zarówno zamkniętych jak i otwartych przestrzeni Sanktuarium, a to wszystko przy akompaniamencie malowniczych efektów specjalnych. Środowisko gry stanie się interaktywne, a jego elementy będzie można zniszczyć (co znajdzie zastosowanie również w walce z przeciwnikami). Twórcy zapowiadają nowy system questów i przypadkowe wydarzenia zintegrowane z losowym generowaniem poziomów. Tryby współpracy i konkurencji dostępne będą dzięki odświeżonemu serwisowi sieciowemu Battle.net.

GramTV przedstawia:

Więcej informacji na temat gry można znaleźć na jej oficjalnej stronie. Została ona stworzona w charakterystycznym dla serii mrocznym klimacie. Udostępniono tam także teaser oraz film prezentujący samą rozgrywkę z komentarzem przedstawicieli Blizzarda.

Kolejne doniesienia dotyczące takich kwestii, jak wymagania sprzętowe, charakterystyka pozostałych klas postaci (dotychczas ujawniono jedynie informacje dotyczące barbarzyńcy i Witch Doctora) czy komponenty rozgrywki w trybach single i multi będą się ukazywać stopniowo wraz z postępem prac nad grą. Wstępnej daty premiery na razie nie podano. Wiadomo za to, że produkcja ta ukaże się równolegle na pecetach i Makach. Zgodnie z przewidywaniami, Blizzard pozostaje wierny właścicielom komputerów stroniąc od konsol.

Komentarze
128
Usunięty
Usunięty
04/07/2008 07:56

Mnóstwo ludzi jest przyjemnie zaskoczonych faktem, że to jednak Diablo 3, a nie Starcraft 2 czy kolejny dodatek do WoW.Ciekawe, czy macuserzy w naszym pięknym kraju zostaną po raz pierwszy przyjemnie zaskoczeni przez dystrybutora, czy znowu będzie: "Mac? A to ktoś to ma?"

Usunięty
Usunięty
01/07/2008 21:42

A widzieliscie w gameplay ten piekną akcje na samym koncu jak glowny boss pozera jednego barbarzynce, a wlasdciwie odgryza mu glowe razem z szyja i bodajze klatka piersiowa :) mniam cudo :) jak bedą się zdarzały takie zakonczenia zycia to nikt nie bedzie chcial grac w trybie "zawodowca" :)

Usunięty
Usunięty
30/06/2008 10:33

Na wstępie powiem że się ciesze że się pomyliłem co do zapowiedzi i że jednak jest to Daiblo3.Panowie i panie jeśli chcecie mieć mrok, szatana i 666 to sobie zmniejszcie jasność na monitorze i kontrast. Wydaje mi się że to jest chyba po prostu modne żeby narzekać na aktualne produkcje blizzarda że są za kolorowe, pastelowe, budyniowe ( tego z tym budyniem nie rozumiem bo nie widziałem jeszcze takiego różnokolorowego ) itp. Z jednej stron oczekuje się od gier że powinny być coraz bardziej realne a z drugiej, żeby wycięto ze świata gry połowę kolorystyki i nasycenia kolorów. Mi się właśnie to podoba że jak wychodzę na powierzchnie postacią to odczuwam różnice pomiędzy mroczną katakumbą, a tropikalnym lasem. Dawniej narzekało się na to że warunki atmosferyczne w grach to w ogóle się nie zmieniają,a teraz jak ci fundują późną jesień o zachodzie słońca z grą świateł i cieni to jest oburzenie. Ja tam się ciesz że do świata Diablo zawita coś więcej niż wieczny mrok i deszcz.Z zaprezentowanych postaci obie przedstawiają się naprawdę ciekawie. Barbarzyńca w sumie dopiero teraz reprezentuje brutalną siłę. Jest potężny cios i latają kończyny przeciwników i tak według mnie powinnien wyglądać barbarzyńca, jeszcze patrząc od strony fabuły czyli 20 lat później właśnie tak wyobrażałbym sobie przemianę tej klasycznej postaci ogromna siła pod pełną kontrolą. Nowa klasa Witch Doctor wygląda na to że jest połączeniem funkcjonalności klasy nekromanty i druida. Coś więcej będzie można powiedzieć jak powiedzą jak będzie wyglądać drzewo umiejętności lub co to tam teraz będzie. Co do rozróżnienia klas pod względem płciowym, widzę tu pewien minus bo niby jaki jest męski odpowiednik amazonki (barbarzyńca?), a bez klasy amazonki ta gra traci w moich oczach :).Myślę że termin wydania minumum rok max to 2 lata ( licząc od ogłoszenia).




Trwa Wczytywanie