Już za trzy dni - piątego czerwca - właściciele pecetowej wersji gry Call of Duty 4 będą mogli cieszyć się zestawem czterech map, na których konsolowcy buszują od ponad miesiąca. Grający na PC są jednak w tej uprzywilejowanej sytuacji, że nikt nie każe im za nie płacić - a to (podobno) dzięki firmie Nvidia, która objęła pakiet swoim patronatem.
Mapki o nazwach Killhouse, Creek, Chinatown i Broadcast przeznaczone są oczywiście dla rozgrywki w trybach multiplayer i będą częścią oczekiwanego patcha 1.6, który naprawi kolejną porcję mniej lub bardziej istotnych błędów. Oczekujcie go w czwartek! Nvidia, w ramach sponsoringu, planuje organizację związanych z czwartym COD-em akcji promocyjnych - konkretów na razie brak.Pakiet w wersji na Xboksa 360 pojawił się w usłudze Live czwartego kwietnia, a serwis PSN konsoli PlayStation 3 dostał je niecałe trzy tygodnie później. W ciągu pierwszych dziewięciu dni obecności na XBL ściągnięto go ponad milion razy, co ustanowiło rekord dla dodatków tego typu (przy cenie 800 microsoftowych punktów, zarobił około 10 milionów dolarów).