Tydzień z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) - dzień drugi

PlushowyMisio
2008/01/22 18:00

Wczoraj Myszasty opowiedział Wam o dwóch pozornie sielskich krainach - ziemiach ludzi i elfów. Dziś pora zabrać się za nieco bardziej malownicze okolice... Zapraszamy na wycieczkę do piekielnego Inferno i ożywieńczego Nekropolis.

Inferno

Inferno, Tydzień z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) - dzień drugi

Przed wieloma wiekami te piekielne i demoniczne istoty z innego wymiaru znalazły, poprzez portale, drogę do świata Ashan. W ten sposób rozpoczęła się pierwsza demoniczna inwazja, zakończona ich pogromem i uwięzieniem w innym wymiarze. W przeciągu kilkuset lat aż pięć razy udawało im się z niego wydostać, a każda kolejna wojna zmieniała obraz świata. Teraz nadszedł czas Mrocznego Mesjasza. Ma on wyprowadzić z niewoli piekielne legiony, które pod jego dowództwem rzucą na kolana królestwa i imperia Ashan. Tak hołubione przez te istoty chaos, anarchia i moralne zepsucie ogarną cały świat, zaś demoniczni władcy i ich słudzy oddawać się będą swym perwersyjnym i orgiastycznym przyjemnościom.

Pełen tekst znajdziecie tutaj.

Nekropolis

Nekropolis, Tydzień z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) - dzień drugi

Sztuka nekromancji towarzyszy ludzkości niemalże od zarania dziejów. Przed setkami lat powstało tajemne stowarzyszenie, które utworzyli czarodzieje gardzący życiem doczesnym i płytkimi przyjemnościami. Ich filozofia opierała się na stwierdzeniu, iż życie jest tak naprawdę jedynie pasmem udręk i cierpienia, przetykanych jedynie ulotnymi chwilami szczęścia, na których rozpamiętywanie i poszukiwanie traci się niepotrzebnie czas i energię. Ukojenie i spokój znaleźć można zaś jedynie po śmierci, gdy fizyczność stanie się jedynie formą, nie zaś treścią istnienia. Dogłębne badania i poszukiwania sposobów na „życie po śmierci” doprowadziły do rozkwitu tej zakazanej magicznej dyscypliny, pozwalając Nekromantom nie tylko zatrzymać duszę przy martwym ciele, ale również kontaktować się z bytami niematerialnymi, czy animować zwłoki.

GramTV przedstawia:

Pełen tekst znajdziecie tutaj.

Więcej informacji na temat Tygodnia z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) znajdziecie w tym miejscu.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
23/01/2008 17:43

A ja jak zwykle wtrącę swoje 3 grosze :PDemony wydostawały się ze swojego więzienia sześć, a nie pięć razy. Każde zaćmienie przynosiło ze sobą ucieczkę Demonów na powierzchnię. Poza tym jeśli chodzi o czas trwania akcji w HoM&M V, to czas Mrocznego Mesjasza jeszcze nie nadszedł. Dopiero w DM, które fabularnie dzieli od HoM&M około 20 lat, Mroczny Mesjasz "narodzi się".Nekromancja natomiast nie była zakazana od razu. Na początku swego istnienia była jedną z wielu dróg rozwoju. Dopiero Czarodzieje, zazdrośni potęgi jaką zdobyli Nekromanci, zaczęli prześladować ich. Zwykli ludzie nie zwróciliby szczególnej uwagi na Nekromantów, jednak pobudzeni propagandą Czarodziejów, włączyli się do prześladowań.

Usunięty
Usunięty
23/01/2008 15:59

no najlepsze inferne !!xD DOBRZE ŻE TP ZROBILI !!!!!

Lucas_the_Great
Redaktor
23/01/2008 15:42

W sprawie obrazków:Nadgorliwość to czasem kulą u nogi - mniej więcej w tym samym czasie dwie osoby niezależnie poprawiały to na swój sposób - w efekcie doszło do ponownej zamiany. Przepraszamy za przedłużenie zamieszania. Od tej pory wszystko jest już jest tip-top... i nie będziemy więcej psocić.




Trwa Wczytywanie