World in Conflict - trzecia łatka wkrótce

Zaitsev
2007/11/08 11:03

Twórcy World in Conflict, studio Massgate, ogłosiło wypuszczenie już trzeciego uaktualnienia do tej gry. Łatka ta nie tylko naprawi uwierające kilka błędów, ale także zmieni balans rozgrywki.

Massgate ogłosił, że już wkrótce na dyskach twardych WiC-owców wyląduje kolejna łatka do tej gry. W przeciwieństwie do poprzednich, które skupiały się głównie na poprawianiu błędów, to uaktualnienie zmieni balans rozgrywki. World in Conflict - trzecia łatka wkrótce

Pełna lista zmian dzięki uprzejmości wic.gram.pl.

Nowe funkcje:

  • Punkty dowodzenia w trybie Ataku pojawiają się z fortyfikacjami.
  • Gracze rozłączeni w czasie bitwy klanowej mogą teraz ponownie połączyć się do gry zarówno poprzez opcję dołączenia do serwera, na którym jest inny członek klanu, jak i łącząc się z ostatnio odwiedzanym serwerem.
  • Liderzy klanów oraz oficerowie mogą teraz wysłać wiadomość do wszystkich członków klanu jednocześnie.
  • Dodano zdalną administrację serwera.
  • Zwiększona funkcjonalność powtórek: dodano przyciski Play, Stop oraz Fast Forward.
  • Dodano opcję czekania w kolejce aby dołączyć się do pełnego serwera.
  • Dodano możliwość schowania tablicy wyników (do tej pory trzeba było nacisnąć F10) oraz poruszania kamerą po zakończeniu meczu.
  • Dodano możliwość umieszczenia na dedykowanych serwerach bannera oraz tekstu powitalnego.
  • Dodano opcję wydawania kontekstowych rozkazów (napraw, wejdź do jednostki) poprzez kliknięcie PPM na ikonach jednostek u dołu ekranu.
  • Dodano możliwość ignorowania graczy.
  • Dodano suwak kontrolujący próg aktywacji głosowej VoIP.
  • Dodano suwak pozwalający zmienić rozmiar ikon nad jednostkami oraz u dołu ekranu.
  • Dodano opcję usunięcia wszystkich postów wybranego użytkownika w księdze gości.
  • Dodano przycisk wyjścia z trybu obserwacji.
  • Dodano możliwość zaznaczenia nowo przybyłych jednostek (domyślnie Shift + Spacja).
  • Dodano opcję "Połącz się z IP" dla rozgrywek w sieci LAN.
  • Dodano wsparcie różnych rozdzielczości dla każdego z ekranów w trybie dwóch monitorów.
  • Wiadomość tekstowa od osoby nie znajdującej się na liście kontaktów będzie wyświetlana na jej szczycie.
  • Dodano opcję wyłączenia wskaźników siły sygnału Wi-Fi oraz poziomu baterii.

Jednostki i balans:

  • Napalm zadaje obrażenia budynkom.
  • Dopracowano zaznaczanie piechoty tak, by było one zależne od ikon jednostek, a nie od żołnierzy.
  • Tylko jeden wskaźnik ruchu jest pokazywany dla oddziału piechoty.
  • Okręgi wokół żołnierzy pojawiają się po najechaniu kursorem na jednostkę.
  • Rozkazy sprintu, granatów dymnych oraz flar (zdolności defensywne) są wydawane wszystkim zaznaczonym jednostkom mającym taką możliwość.
  • Dopracowano strefy trafień dla wszystkich średnich śmigłowców.
  • Animacja pomocy taktycznej "Daisy Cutter" jest teraz krócej widoczna dla przeciwników.
  • Zmniejszono prędkość ciężkich pojazdów przeciwlotniczych oraz czołgów naprawczych.
  • Zmniejszono bezpośrednie obrażanie oraz współczynnik przebicia pancerza dla ciężkiej artylerii ZSRR.
  • Zwiększono o 50% czas przeładowania zdolności ofensywnej średniej artylerii.
  • Dostosowano początkowe miejsce desantu atakujących na mapie as_Airbase.
  • Dostosowano początkowe miejsce desantu obu stron na mapie do_Farmland.
  • Dostosowano początkowe miejsce desantu obu stron na mapie do_Riverbed.
  • Zwiększono promień, w którym taktyczny pocisk nuklearny niszczy mosty.

GramTV przedstawia:

Poprawione błędy:

  • Wybrany kolor gracza jest pokazywany na minimapie.
  • Wybór koloru gracza nie jest anulowany w czasie zmiany mapy.
  • Lista map na ekranie tworzenia serwera jest sortowana alfabetycznie.
  • Naprawiono błąd graficzny (czasem powodujący zmrożenie lub wyłączenie się gry) pojawiający się w czasie uruchamiania cut-scenek w trybie dla jednego gracza w przypadku używania rozdzielczości ekranu o formacie obrazu większym niż 16:9.
  • Naprawiono błąd który sprawiał, że kamera w trybie Ataku patrzy w złą stronę.
  • Naprawiono błąd powodujący lewitowanie jednostek nad kraterami .
  • Naprawiono błąd, który blokował możliwość strzelania do jednostek w kraterze.
  • Przycisk wzmocnienia oddziału działa dla wielu jednostek jednocześnie.
  • Naprawiono błąd z kursorem zdolności ofensywnych.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasem pojawiały się wrogie fortyfikacje na przyjaznych punktach dowodzenia.
  • Sekcja Najlepszej roli na tablicy wyników teraz uwzględnia również punkty zdobyte dzięki pomocy taktycznej.
  • Dopracowano celność czołgów oraz automatyczny wybór celu w czasie ruchu.
  • Naprawiono blokowanie ścieżki na północnym wzgórzu mapy do_Christmas.
  • Lina ognia (domyślnie przycisk ALT) działa również dla budynków.
  • Akceptacja żądania pomocy taktycznej nie kasuje zaznaczenia jednostek.
  • Ikona osłony leśnej jest pokazywana tylko wtedy, gdy ukryty jest cały odział.

Poza tym, zwiększono wsparcie dla Matrox TripleHead2Go (TM):

  • Wykrywanie i użycie rozdzielczości o formacie obrazu 3:1 lub większym, przy pierwszym uruchomieniu.
  • Gracz może używać rozdzielczości o formacie obrazu 3:1 z aktywnym TripleHead2Go bez rozciągania GUI.
  • GUI w czasie walki jest renderowany na środkowym ekranie. Można to wyłączyć za pomocą komendy "-dontcentergui".
Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
20/11/2007 15:37

Nowa łatka już jest - przynajmniej dla ENG i innych nie PL wersji. Ja niestety musze czekac na CDProjekt zeby znowu pograc w sieci.

Usunięty
Usunięty
13/11/2007 20:21

Coraz więcej takich będzie dobrze

Usunięty
Usunięty
10/11/2007 23:41

Jakby każdy producent wydawał tak profesjonalne łatki to nie trzeba by było martwić się czy gra bedzie wystarczająco dopracowana.




Trwa Wczytywanie