Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina

gram.pl i CD Projekt
2007/10/29 18:41

Gram.pl i CD Projekt pragną przeprosić za opóźnienie w dostawie wszystkich, którzy zamówili w pre-orderze Edycję Kolekcjonerską Wiedźmina i jeszcze jej nie otrzymali.

"Jakość wydania jest dla nas jednym z najważniejszych czynników. Jednak przy produkcji Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina standardy jakościowe i nasze oczekiwania były wyśrubowane jak nigdy dotąd. Opakowanie Edycji Kolekcjonerskiej jest ręcznie składane i sklejane - co w sposób nieprzewidziany rozciągnęło produkcję w czasie" - mówi Jarosław Orzeszek, menedżer gram.pl. "Gdy okazało się, że nie zdążymy dostarczyć w całości edycji kolekcjonerskiej przed premierą, chcieliśmy, by gracze mimo wszystko ucierpieli jak najmniej. Dlatego natychmiast podjęliśmy decyzję o wysyłce edycji podstawowej, by można było zagrać w Wiedźmina jeszcze przed premierą, zgodnie z obietnicą. Do każdego z zamawiających wysłaliśmy również mailem przeprosiny i wyjaśnienie sytuacji. Równocześnie zobowiązaliśmy się do wysłania wszystkich dodatkowych elementów na nasz koszt, tuż po premierze razem z obiecaną gratyfikacją przy starcie pre-ordera". Opóźnienia dostaw Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina

Przed premierą było gotowe zaledwie 300 egz. Edycji Kolekcjonerskiej. Nie sposób było wybrać spośród wszystkich osób, które zamówiły Edycję Kolekcjonerską w pre-orderze tych, które miały by ją otrzymać kilka dni przed pozostałymi, nie krzywdząc jednocześnie części zamawiających. W efekcie pierwsze 300 egz. zostało wysłane do sklepów. "Być może nie było to najlepsze posunięcie i wstrzymanie wysyłki całej edycji kolekcjonerskiej (w tym również do sklepów) - byłoby lepszym rozwiązaniem" - mówi Michał Gembicki. "Zdajemy sobie sprawę, że nie tak to miało wyglądać i bardzo przepraszamy wszystkich, którzy w wyniku zaistniałej sytuacji nie otrzymali jeszcze pełnej Edycji Kolekcjonerskiej Wiedźmina".

Wysyłka elementów Edycji Kolekcjonerskiej rozpocznie się jutro i realizowana będzie w oddzielnym, nowym zamówieniu. Wszystkie osoby, które złożyły zamówienie na tę edycję, otrzymają wiadomość z potwierdzeniem nadania i numerem przesyłki kurierskiej. Informacje dotyczące wysyłki będą również sukcesywnie podawane na forum, a wszelkie pytania dotyczące realizacji prosimy kierować bezpośrednio do Działu Obsługi Klienta gram.pl.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3788
Usunięty
Usunięty
05/01/2008 10:41

miałem ten sam problem, bo zamawiałem Gears of War, które też było w pre-orderze. Po wysłaniu maila do DOKu dowiedziałem się, że właśnie te pozycje nie zaliczają się na wykorzystanie bonu, więc anulowałem zamówienie (bo mi bonu nie doliczyło) i jak zamawiałem ponownie to GOW już był :D

Virganius
Gramowicz
31/12/2007 10:25
Dnia 30.12.2007 o 23:37, dgfh napisał:

To zje***** sprawę :/. Musiałbyś napisać do DOK''u, albo lepiej zadzwonić tylko jak skoro mają wolne :/. Chyba pozostaje ci tylko czekać do jutra w nadziei że bon będzie dalej aktywny :/ (choć mi się zdaje że raczej powinien). PS.: A wyskoczyła ci wiadomość na górze że użyłeś bonu??

Dobra, już jest ok. Okazało się, że nie może być produktów z pre-ordera. :/ Tylko, że nigdzie tego nie było napisane! Nawet po wpisaniu kodu żadna informacja się nie pojawiała. Musiałem zrezygnować z Dzkich Hord... :(Dobrze, że bon w o ogóle zadziałał. :)

dgfh
Gramowicz
30/12/2007 23:37

To zje***** sprawę :/. Musiałbyś napisać do DOK''u, albo lepiej zadzwonić tylko jak skoro mają wolne :/. Chyba pozostaje ci tylko czekać do jutra w nadziei że bon będzie dalej aktywny :/ (choć mi się zdaje że raczej powinien).PS.: A wyskoczyła ci wiadomość na górze że użyłeś bonu??




Trwa Wczytywanie