Assassin's Creed - symulator Le Parkour

Zaitsev
2007/07/13 10:52

Kolejne doniesienia z frontu walki Ubisoftu o hicie pod tytułem Assassin's Creed. Na trwających w najlepsze targach E3 pokazano filmik z gameplayem oraz pozwolono dziennikarzom na skosztowanie 10-minutowego dema. Wrażenia ciężko spisać.

Poniższy filmik to nagranie fragmentu konferencji Microsoftu. Można go śmiało oglądać z popcornem i colą:


Prezentacja Assassin's Creed na konferencji Microsoftu

System walki jest dość skomplikowany, ale po kilku minutach gry okazuje się całkiem intuicyjnym. Każdy z przycisków na padzie odpowiada za inny rodzaj akcji. Działania związane z myśleniem lub głową (np. "wizja sokoła") są przypisane do górnego guzika. Lewy przycisk odpowiada natomiast za atak bronią, a ruchy rąk (łapanie kogoś, popychanie) wywoływane są prawym. Dolnym guzikiem gracz skacze i biega.

Normalnie prawy spust przełącza do trybu "high profile", natomiast podczas walki pozwoli on na wybór pomiędzy atakami a kontrami. Jeżeli gracz chce odparować atak wroga i wyprowadzić własny, naciska prawy spust i lewy przycisk odpowiednim momencie. Lewy spust odpowiada za namierzanie aktualnych celów czyli ludzi.

GramTV przedstawia:

W zależności od wcześniejszych dokonań gracza, różne będzie nastawienie każdego z ludzi w tłumie. Niektórzy mogą mu pomagać, inni wręcz przeciwnie, będą go popychać, lub przytrzymywać. Jednak i na to znajdzie się sposób, albowiem miasta, w których Altairowi przyjdzie zapolować na swoje zwierzyny, oferują nieograniczoną ilość dróg ucieczki, dzięki systemowi wykrywania punktów zaczepu. Każdy element wystający na co najmniej 2 cale może stać się takim punktem. W trakcie ucieczki możliwe jest więc wskoczenie na belki łączące budynki i wspinanie się po parapetach na sam dach, a potem bezpieczne zeskoczenie na baldachim bądź wóz z sianem. Assassin's Creed - symulator Le Parkour

Jeżeli chodzi o bronie, to oczywiście nie należy się spodziewać ich olbrzymiej ilości. Dostępne będą ich cztery rodzaje: dłonie, miecz, ostrze przymocowane do ręki asasyna oraz noże do rzucania. Może i trochę mało, ale tak wygimnastykowany koleś jak Altair nie może więcej nosić ze sobą.

Zabójstwa będą mogły przeprowadzane na dwa sposoby - cichy i szybki. Cichy wymagać będzie, aby postać kierowana przez gracza znajdowała się za ofiarą. Wtedy wystarczyło będzie zatopienie w jej ciele ostrza i szukanie ucieczki (wtopienie się w tłum lub skakanie po parapetach). Szybki sposób z kolei odbywał się będzie w biegu lub locie. Altair podbiegnie do swojej ofiary, w mgnieniu oka zada jej śmiertelny cios i zniknie, zostawiając za sobą krzyczących ludzi.

Teraz, aby zepsuć tę grę, ktoś musiałby porwać Jadey i sfabrykować jej projekty, aby wprowadzić w błąd całą ekipę Ubisoftu. Jednak jeżeli nic takiego nie nastąpi, to w tym roku gracze, zwłaszcza konsolowi, będą modlili się o deszcz, aby mieć pretekst do siedzenia w domu.

Komentarze
135
Usunięty
Usunięty
16/07/2007 20:31
Dnia 15.07.2007 o 16:16, Polkin napisał:

Nawet teraz człowiek uczący się sztuk walk, zdobywa wiedzę jak radzić sobie z więcej niż jednym przeciwnikiem, oczywiście jest to dużo trudniejsze, ale mimo wszystko osoby które żyją daną sztuka walki, czy uczą się ich od dziecka raczej poradziła by sobie w takich sytuacjach, a Asasyn i tak był jeszcze bardziej wyszkolony no i zabija raczej bez wahania.

Wszystko się zgadza, ale trzeba to jeszcze pokazać. Ta walka tego nie pokazuje, ci żołdacy po prostu stali i czekali aż assasin wykończy ich pokolei i nawet miał czas by combosy stosować, do licha to powinny być szybkie, celne i zabójcze ciosy, ta walka przypomniała mi stare filmy z tym panem od kopniaka z półobrotu ;). Zastanawiam się jak długą żywotność będzie miała ta gra bo bezsensu wydać kupę kasy by odłożyć grę po 2-3 dniach na półkę (viva OverLord). Nie podoba mi się ta moda robienia coraz krótszych gier. Doszło do tego, że w wystawianych ocenach doszła nowa kategoria longevity (Overlord 3/10 lol)

KannX
Gramowicz
16/07/2007 17:44
Dnia 13.07.2007 o 22:57, Karlik00 napisał:

mam nadzieje że jej niewypuszcza tylko pod dx 10... to byłby dramat... musiał bym wymienic mojegoi gfa7950gt z wymienionym chłodzeniem na tańszego gr8800 XF porażka XD

Spoko, wtedy oboje będziemy mieli takiego samego wałka. Też mam taką grafę :)

Usunięty
Usunięty
16/07/2007 13:24
Dnia 16.07.2007 o 13:19, lelel-94 napisał:

NIEEEEEEEEEEEEE! Czemu z tego zrobili takie coś?! Myślałem że będzie fajna sieczka TPP jedyna jaką znam a tu takie G zrobili Jest tu jakieś AI?

LOL. Niema Al. Masz rację ;)Od pół roku wiadomo że to będzie połączenie PoP-a z Hitmanem, a ten się teraz obudził. Jak chcesz sieczki, to pograj sobie w Devil May Cry 3. A czemu zrobili takie coś ? Bo większości graczy się takie coś podoba :P




Trwa Wczytywanie