Michał Kiciński, dyrektor generalny CD Projekt, przeprasza za problemy w korzystaniu z serwisu gram.pl i sklepu gram.pl

CD Projekt
2007/06/28 15:59

W imieniu swoim, a także w imieniu pracowników CD Projekt, chciałbym przeprosić wszystkich Użytkowników gram.pl za niedogodności w korzystaniu z serwisu i sklepu gram.pl powstałe w wyniku startu zamówień na grę Wiedźmin.

Przypuszczam, że długo moglibyśmy szukać usprawiedliwień dla zaistniałej sytuacji, jednak, zarówno dla Klientów sklepu gram.pl, jak i dla nas, jasne jest, że żadne tłumaczenie nie powinno być brane pod uwagę. Nie przygotowaliśmy gram.pl dostatecznie profesjonalnie do rozpoczęcia tej akcji i niestety ten fakt odbił się dramatycznie na jakości obsługi naszych Klientów. Takie zdarzenia nie powinny mieć miejsca.

Choć wiemy, że ciężko jest zrekompensować nadszarpnięte nerwy, czy stracony czas, pragniemy przeprosić Was w symboliczny sposób. W związku z tym informujemy, że do wszystkich zamówień „pre-order” gry Wiedźmin dołączony zostanie plakat w formacie B1 oraz duża naklejka z motywem z gry.

GramTV przedstawia:

Jeszcze raz przepraszamy wszystkich za zaistniałe problemy i niedogodności. Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby takie problemy nie zdarzały się w przyszłości. Wierzę, że już wkrótce będziemy mogli poinformować o efektach działań mających na celu usprawnienie działania infrastruktury gram.pl.

Michał Kiciński
Współzałożyciel i dyrektor generalny CD Projekt

Komentarze
722
Usunięty
Usunięty
12/07/2007 22:44
Dnia 12.07.2007 o 12:32, Kaczucha87 napisał:

Niezupełnie :P Zatem oświadczam, iż zamówiłam 2 egzemplarze z konta kolegi, ponieważ wiedziałam, że na jego koncie są wirtualne pieniądze. Nie wiedziałam natomiast, że trzeba kupić żeton aby je wykorzystać, dlatego też zamówiłam tak, że wPLN ostatecznie nie wykorzystałam. Ale w związku z tym nie anulowałam zamówień :P Czy teraz jest wszystko wystarczająco jasno? :D

no teraz juz tak ;). ZOstajesz uniewinniona przez gramowa komisje sledcza :D

Usunięty
Usunięty
12/07/2007 22:44
Dnia 12.07.2007 o 12:32, Kaczucha87 napisał:

Niezupełnie :P Zatem oświadczam, iż zamówiłam 2 egzemplarze z konta kolegi, ponieważ wiedziałam, że na jego koncie są wirtualne pieniądze. Nie wiedziałam natomiast, że trzeba kupić żeton aby je wykorzystać, dlatego też zamówiłam tak, że wPLN ostatecznie nie wykorzystałam. Ale w związku z tym nie anulowałam zamówień :P Czy teraz jest wszystko wystarczająco jasno? :D

no teraz juz tak ;). ZOstajesz uniewinniona przez gramowa komisje sledcza :D

Usunięty
Usunięty
12/07/2007 12:32

Niezupełnie :PZatem oświadczam, iż zamówiłam 2 egzemplarze z konta kolegi, ponieważ wiedziałam, że na jego koncie są wirtualne pieniądze. Nie wiedziałam natomiast, że trzeba kupić żeton aby je wykorzystać, dlatego też zamówiłam tak, że wPLN ostatecznie nie wykorzystałam. Ale w związku z tym nie anulowałam zamówień :PCzy teraz jest wszystko wystarczająco jasno? :D




Trwa Wczytywanie