HL2: Episode Two dłuższy od poprzednika

pepsi
2007/03/09 18:51

Według niepotwierdzonych informacji, Valve zapowiedziało, że drugi dodatek do Half-Life'a 2 będzie dłuższy od swego poprzednika o ok. dwie godziny. Doug Lombardi zdradził też kilka informacji dotyczących tworzenia kolejnych add-onów do legendarnego shootera.

Rozgrywka w Episode Two ma według doniesień trwać około 8 godzin, czyli mniej więcej 120 minut dłużej, niż w przypadku Episode One. Doug Lombardi z Valve miał także powiedzieć, iż prace nad pierwszym dodatkiem trwały 18 miesięcy, podczas gdy Epizod Drugi ma zostać ukończony w przeciągu trzynastu do czternastu miesięcy. Valve planuje również wprowadzić cykl roczny dla kolejnych add-onów do drugiego Half-Life'a. Na razie premiera Episode Two planowana jest na ostatni kwartał bieżącego roku. HL2: Episode Two dłuższy od poprzednika

Jeżeli pogłoski te okażą się prawdziwe, będziemy mogli spodziewać się Episode Three, dopełniającego "dodatkową trylogię" w okolicach grudnia 2008. Swoją drogą, Valve wyraźnie nastawiło się na odcinanie kuponów od sukcesu zwanego Half-Life 2. Wszystko będzie w porządku, jeśli gracze otrzymają porządne produkty, nie zaś niedopracowane, kulejące kontynuacje wielkiego dzieła. W końcu szybciej niekoniecznie znaczy lepiej.

GramTV przedstawia:

Komentarze
49
Usunięty
Usunięty
11/03/2007 17:02

Moim zdaniem to nie zaden skok na kase, lepiej czekac dlugo na ta jedna gre lecz pamietacie jakie wszechogarniajace podniecenie ogarnialo kiedy wychodzil episode one. Wlasnie dlatego lepiej czekac na nastepna czesc a nie zeby wyszla jedna na dlugi czas...

Usunięty
Usunięty
11/03/2007 08:49

No cóż, te odcinki to jak dla mnie skok na kase, bo Half-Life 2 tworzony był przez 7 lat (bodajże). Nie lepiej było by czekać jeszcze kolejne 5 czy 6 i mieć całość po odpowiedniej cenie? W międzyczasie pojawią się inne dobre gry więc będzie można zająć się na czas oczekiwania...

Arcling
Gramowicz
10/03/2007 21:59
Dnia 10.03.2007 o 20:57, Mroku21 napisał:

Ja mam P4 2,66, 512 MB ram i radeon X300 256 MB, więc stąd te obawy :D

No to rozumiem skąd te obawy, ale nie powinno być aż tak źle. Zawsze można spróbować dać detale tekstur na medium. Ja grałem kiedyś w EP1 na kompie z GF3 Titanium 200 i nie było tak źle na detalach średnich. Aż tak drastycznie wymagań podnieść nie mogą, chyba, że mocno namieszali w kodzie silnika. Source był zawsze dobrze zbalansowany pod względem wykorzystania sprzętu.




Trwa Wczytywanie