Doświadczenie specjalistów od cybersportu zapewnić ma, że Severity stanie się idealnym FPS-em do sieciowych walk między graczami, ustalając nowe standardy w elektronicznej rywalizacji. ”Severity będzie pierwszą grą, stworzoną już od samego początku z myślą o fanach poważnej, sportowej rywalizacji multiplayer na całym świecie” – mówi wspomniany już Tom Mustaine, szef projektu. Zaś za techniczną stronę gry odpowiedzialny będzie silnik firmy id Software (nie sprecyzowano jednak który dokładnie), mający zapewnić jej należytą oprawę graficzną.
Severity ukaże się przed końcem przyszłego roku, na komputery PC i konsole następnej generacji, wtedy też zobaczymy, czy ambitne plany cyberatletów mają szansę się spełnić. Fanów walki na śmierć i życie w sieci oraz rywalizacji o największe trofea na zawodach serdecznie zapraszamy do pełnego napięcia oczekiwania, reszta może chyba spasować.CPL (Cyberathlete Professional League), czyli liga zawodowych graczy, zapowiedziała stworzenie FPS-a, pomyślanego od samego początku do poważnej rywalizacji multiplayer. Za projektem Severity stanie Tom Mustaine, dawny szef zespołu Ritual Entertainment (Sin).