Dawn of War na konsolach nowej generacji?

Fett
2006/07/29 16:55

Ron Moravek, szef Relic Entertainment, udzielił wywiadu serwisowi GamesIndustry.biz. Stwierdził w nim, że najnowsza nadchodząca produkcja strategiczna jego firmy – Company of Heroes – oraz dobrze sprzedający się Warhammer 40,000: Dawn of War, mogą trafić także na konsole nowej generacji.

Dawn of War na konsolach nowej generacji?

Twórcy Kompanii Braci bacznie przyglądają się powstawaniu The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II ze stajni konkurencyjnego studia Electronic Arts. Ich oczy szczególnie zwrócone są ku wędrówce gry na Xboksa 360. Jeśli odniesie ona sukces, będzie to dobry argument by stworzyć odpowiednią konwersje Company of Heroes, a może nawet Warhammera 40,000: Dawn of War.

Brana pod uwagę jest nie tylko konsola Microsoftu, ale też PlayStation 3. Inaczej jest z Wii. Ludzie z Relic Entertainment sądzą, że nie można tworzyć na nią identycznych gier, jak na dwa pozostałe urządzenia. Nasze gry przeznaczone są bardziej dla starszych graczy oraz posiadają grafikę o wyżej jakości. To inny typ technologii. – mówią.

Warto zwrócić uwagę na fakt, że do tej pory w zasadzie nie łączono strategii i konsol. Czyżby miała nastąpić rewolucja? I rodzi się drugie pytanie: czemu twórcy gry uznali Wii za "zabawkę" dla dzieci?

GramTV przedstawia:

Komentarze
51
RazzedEdge
Gramowicz
10/09/2006 18:31

eee po prostu nie masz zdolnosci adaptacji i tyle, rozjechalbym cie w red alerta padem jak sie masz

Usunięty
Usunięty
30/07/2006 11:43

Ja grałem kiedyś juz dawno temu na PS w Dune (tylko nie pamietam ktora cześć :S) i ujme to w ten sposób ... OMG ...Odniosłem wrazenie, ze kolejne misje przechodziłem tylko dlatego, bo SI w grze było zredukowane do poziomu niezbędnego minimum :) Czasami po kilka minut sie meczyłem, zeby ustawic budynek w danym miejscu i zeby wreszcie zaczął sie budować :O Juz nie wspomne o wcelowaniu w pojedynczego żołnierza, który na całej mapie był małym, ruchomym pikselem... o tak to była ciezka przeprawa.Moze po kilku miechach grania bym sie przyzwyczaił (nie przecze ;) ale niestety nie wytrzymałem az tyle :/Zreszta w RTS-ach na konsole, tak jak i w FPS-ach na konsole, pojawiają sie rózne ułatwienia, uproszczenia i dostosowania, ktore mają sprawić, ze gracz nie walnie padem w TV po kilku minutach grania (np. autoaiming, obnizenie poziomu SI itd.)Takze do RTS; FPS polecam PC, a konsolom zostawmy ich arcadówki czy inne siekaniny. A wydawanie RTSów na konsole to juz IMO jest jedynie próba wyciągniecia na siłę jeszcze wiekszej kasy z danego tytułu. Wkoncu to nowy rynek zbytu i nabywcy tez sie znajdą. : /

Usunięty
Usunięty
30/07/2006 10:46

Ja i tak nie mogę sobie wyobrazić sterowania w RTS''ie padem ;)Tak w ogóle to co to za "doskonały model sterowania w oparciu o pada"? Znaczy się gałeczką analogową czy tworcy czymś zaskoczyli? ;)




Trwa Wczytywanie