Artykuły

Warhammer 40,000: Space Marine - zapowiedź

Patryk Purczyński
30

Przed ekipą Relic Entertainment podwójna misja: z Warhammer 40,000: Space Marine musi zrobić trzymającą wysoki poziom strzelaninę trzecioosobową, a zarazem bardzo dobrą produkcję w uniwersum WH40k. Uda się? A dlaczego nie?

Tydzień z Runes of Magic - Mag i Kapłan

Grzegorz Bonter
0

Dotychczas w ramach Tygodnia z Runes of Magic mogliśmy zapoznać się tylko z przedstawicielami klas, które do wyrządzania krzywdy przeciwnikowi wykorzystują twarde, metalowe argumenty. Teraz przyszedł czas, aby również miłośnicy nieco bardziej finezyjnych funkcji w drużynie mogli znaleźć coś dla siebie w tym MMO. Mowa o dwóch klasach magicznych - Magach i Kapłanach.

Wiedźmin 2 na konsole – pierwsze wrażenia

Michał Mielcarek
45

Kolejne polskie studio developerskie – być może w tej chwili to najważniejsze – dołącza do grona twórców robiących gry na konsole. CD Projekt RED zademonstrował Wiedźmina 2 w wersji na Xboxa 360. To żyje!

Tydzień z Runes of Magic - Zwiadowca i Łotr

Michał Nowicki
0

Wojownicy i Rycerze zawsze ruszają do walki w pierwszym szeregu. Zupełnie inaczej zachowują się członkowie dwóch innych klas, dla których kwintesencją walki są ataki z dystansu lub wykorzystanie podstępu i trucizn. Zwiadowcy i Łotrzy, bo to o nich mowa, potrafią być w boju tak samo – a nierzadko i bardziej – skuteczni, niż walczący w zwarciu, nie ryzykując przy tym własnym życiem. Spryt i celne oko potrafią być równie skuteczną bronią, co siła i wytrzymałość.

Dungeon Siege III - recenzja

Adam Berlik
65

Dungeon Siege III początkowo robi bardzo dobre wrażenie – aż chce się grać. Niestety, później wkrada się monotonia, która przeradza się w nudę i czar pryska. A szkoda.

Zimno, letnio, gorąco... czyli subiektywnie o najlepszych oraz najgorszych grach E3 2011

Adam Pochowski
81

Oprócz przeglądu najważniejszych gier E3 2011 postanowiliśmy stworzyć jeszcze jeden artykuł. Tym razem totalnie subiektywnie, skupiający się na najgorętszych (najlepszych), letnich oraz najzimniejszych (najsłabszych) tytułach. Zobaczcie, które z produkcji prezentowanych na E3 najbardziej nam się spodobały, a które wprost przeciwnie - wzbudziły u nas uśmiech politowania.

Tydzień z Runes of Magic - Wojownik i Rycerz

Michał Nowicki
2

Tylko najodważniejsi są w stanie stanąć oko w oko z przeciwnikiem, nie kryjąc za utkanym z magii parawanem, czy atakując go w plecy. Do takich na pewno zaliczyć możemy Wojowników i Rycerzy, którzy dzięki doskonałemu wyszkoleniu, zimnej krwi i bezgranicznej odwadze zawsze idą w pierwszym szeregu. Nigdy nie oddają pola, zawsze walcząc do końca.

Tydzień z Runes of Magic - opis świata

Grzegorz Bonter
19

To był kolejny mglisty poranek w Dolinie Przygotowań. Sylvar niemal każdego dnia, odkąd przybył tutaj szkolić się na maga, próbował zrozumieć, dlaczego ktokolwiek mógł uznać to miejsce za dobrą okolicę do zasiedlenia. Mały wodospad spływający z jednej ze ścian doliny równie dobrze wyglądał, jak skutecznie powodował tworzenie się w powietrzu irytującej zawiesiny wodnej, od której wilgotniało wszystkie ciuchy i rzeczy. Wyruszając ze swojej rodzinnej wioski liczył na to, że jego nauki będą opierać się głównie na… nauce. Tymczasem prawie połowę dnia spędzał na wynoszeniu ksiąg poza mury i regularnym suszeniu ich w promieniach jednego z dwóch słońc. Oczywiście cały czas konieczne było trzymanie dzikich zwierząt z daleka – w końcu te sterty pergaminów zawierały jedne z największych elfickich tajemnic. Można było więc urozmaicić sobie to nudne oczekiwanie przypiekając agresywnego wilka czarem ognia albo razić lekkim piorunem natarczywego żółwia chcącego skonsumować cenne zwoje myląc je prawdopodobnie z sałatą.

Tydzień z grą MMORPG Runes of Magic

gram.pl
0

Runes of Magic, to darmowa gra z gatunku MMORPG, w której wcielamy się w jedną z ośmiu klas postaci, takich, jak Wojownik, Zwiadowca, Mag, czy Druid. Każdą z klas opiszemy zresztą szczegółowo w kolejnych dniach naszego tygodnia z grą, podobnie, jak najciekawsze elementy rozgrywki, wyróżniające Runes of Magic na tle innych produkcji. Takie, jak choćby system dwu i trzyklasowy, czy możliwość posiadania w grze własnego domu.

Batman: Arkham City - pierwsze wrażenia

Michał Mielcarek
5

To nieprawda, że gra o komiksowym superbohaterze musi być kiepska. Batman: Arkham Asylum jest tego najlepszym dowodem. A nadchodzące Arkham City będzie jeszcze lepsze.

W samo południe z fundamentalistycznymi atakami na gry

Łukasz Wiśniewski
99

Przyzwyczajamy się do złych rzeczy, za łatwo przyzwyczajmy. Tak jest w przypadku negatywnych opinii o grach, głoszonych przez pewne skrajne ideowo grupy. Przyzwyczajamy się tak, że uwierzymy niemal we wszystko...

Duke Nukem Forever - recenzja

Łukasz Wiśniewski
62

Po kilkunastu latach oczekiwania stało się - gra Duke Nukem Forever zawitała na rynku. Czy jest to powód do świętowania? Cóż... nie do końca, jak się okazuje.

Najwięksi nieobecni targów E3 2011

Patryk Purczyński
39

Targi E3 2011 przeszły do historii i trzeba otwarcie powiedzieć, że furory nie zrobiły. Czego zabrakło? Na to pytanie można odpowiedzieć wielorako, my podsuwamy 15 propozycji.

Child of Eden - recenzja

Krzysiek Ogrodnik
4

Jeśli Child of Eden jest sztuką, to ja podziękuje za taki artyzm – wolę pograć w coś bardziej urozmaiconego. I dłuższego.

Przegląd najważniejszych gier z E3 2011

Adam Pochowski
34

Stało się, tegoroczne E3 jest już za nami. Tegoroczne targi obfitowały w zapowiedzi bardziej gier niż sprzętu, a o większości produkcji wiedzieliśmy już sporo wcześniej. Nie przeszkodziło nam to jednak w przyjrzeniu się najważniejszym tytułom - trzeba przyznać, że na najbliższe dwanaście miesięcy twórcy szykują dla nas wiele świetnych tytułów. Oto przed Wami całkowita piguła z E3 2011 - najważniejsze informacje o najważniejszych grach. Zachęcamy do czytania oraz komentowania.

FIM Speedway Grand Prix 4 - recenzja

Adam Berlik
11

Krótko, zwięźle i na temat – fani czarnego sportu, którzy chcieliby spróbować swoich sił na wirtualnych torach, niech omijają FIM Speedway Grand Prix 4 z daleka i zainwestują w poprzednią część serii.

Red Faction: Armageddon - recenzja

Rafał Dziduch
19

Seria Red Faction zdobyła serca graczy głównie za sprawą ciekawego silnika fizycznego, który pozwalał w dużym, aczkolwiek ograniczonym, zakresie deformować środowisko. Nie ma co ukrywać, że demolka, jaką robiliśmy na mapach w Red Faction: Guerrilla i w dwóch poprzednich częściach, należała do najlepszych rzeczy, jakie przytrafiły nam się w grach. W związku z tym mam dla Was dobrą wiadomość: w Red Faction: Armageddon nadal niemal do woli możemy burzyć, kruszyć, miażdżyć i niszczyć. I trzeba przyznać, że wciąż jest to bardzo fajne.

Duke Nukem Critical Mass - recenzja

Mateusz Kołodziejski
13

Podczas gdy cały świat zamarł w oczekiwaniu na finał dwunastoletniej epopei pod tytułem Duke Nukem Forever, praktycznie bez echa przeszła premiera Dukem Nukem Critical Mass, pierwszej odsłony przygód Księcia na konsolach przenośnych obecnej generacji. Jest to zastanawiające o tyle, że jego producentem jest Apogee Software, znane również jako 3D Realms. Czy kieszonkowy Duke stworzony przez ojców serii będzie w stanie sprawić, że nasza rozłąka z DNF podczas wakacyjnych podróży stanie łatwiejsza do zniesienia?

Modern Warfare 3 – pierwsze wrażenia

Michał Mielcarek
22

Zawirowania wokół Infinity Ward doprowadziły do tego, że na pytania dziennikarzy o Modern Warfare 3 odpowiadali przedstawiciele ekipy Sledgehammer, współtworzący tryb sieciowy. Nie zmienia to faktu, że trzecia część najsłynniejszego FPSa na świecie prezentuje się wyśmienicie.

Tomb Raider – pierwsze wrażenia

Marcin Prażmo
36

Twórcy konsolowych horrorów powinni mieć nakaz grania w nowego Tomb Raidera. Gra Crystal Dynamics nie tylko umiejętnie straszy, ale też pokazuje, jak powinien zachowywać się przerażony bohater gry.

Wii U – pierwsze wrażenia

Marcin Prażmo
4

Kilka godzin stania w kolejce, by wziąć do ręki kontroler nowej konsoli stacjonarnej i przez chwilę pograć w minigry lub poruszać kamerą w demach technologicznych. Tylko Nintendo potrafi zagwarantować takie atrakcje.

BioShock Infinite – pierwsze wrażenia

Michał Mielcarek
13

BioShock to Rapture. To także Big Daddy i Little Sisters. W Infinite nie będzie żadnego z tych trzech elementów. A jednak są powody, dla których ta gra nie mogła nosić innego tytułu.

Rage – pierwsze wrażenia

Michał Mielcarek
10

Legendarny developer zamiast rozwijać jedną ze swoich marek bierze się za bary z nowym ip. Jakie są pierwsze efekty tego starcia? Fenomenalne!

Hitman: Absolution - pierwsze wrażenia

Michał Mielcarek
12

Grupka policjantów przeszukuje starą, nadgryzioną zębem czasu bibliotekę. Ciemności rozświetla światło latarek. W ciemnościach po cichu przemieszcza się postać ubrana na czarno. Gdybym nie wiedział, że przyszedłem na pokaz Hitman: Absolution, pomyliłbym go z Batman: Arkham Asylum.

The Sims 3 Pokolenia - recenzja

Rafał Dziduch
10

Dotychczasowe dodatki do The Sims 3 stawiały raczej na wzbogacenie gry o zupełnie nowe elementy, które traktowane były kompleksowo. Kariera pchnęła na nowe tory rozwój zawodowy naszego Sima, Wymarzone podróże zabrały go w nowe miejsca, a Po zmroku pozwoliło trochę poimprezować i poszaleć. The Sims 3: Pokolenia oferuje zupełnie inne podejście i wzbogaca całą zabawę o masę drobiazgów na wszystkich etapach życia naszego Simoludka.

The Darkness 2 – pierwsze wrażenia

Michał
1

Pierwsza część The Darkness w pewnych kręgach jest niemalże kultowa, więc sequel, robiony przez inne studio, musi bardzo się postarać, by dorównać oczekiwaniom. Nie jestem jeszcze pewien, czy im sprosta, ale jedno wiem na pewno – gra ma diablo mocny początek.

W samo południe z niezbyt zaskakującymi targami

Łukasz Wiśniewski
12

Branża gier wideo zmieniła się w ostatnich latach, zmieniły się też kanały i strategia przekazywania informacji. Na wielkie targi, takie jak E3, nie czekamy już dlatego, żeby czegoś się dowiedzieć. Czekamy, bo są wielkimi targami i tyle...

Multiplayer w Assassin's Creed: Revelations – pierwsze wrażenia

Michał Mielcarek
10

Być może w przypadku Call of Duty wszystkich interesuje tryb multiplayer, a kampania dla jednego gracza jest jedynie smakowitym dodatkiem, ale w przypadku Assassin’s Creed: Revelations chcielibyśmy spróbować trybu fabularnego, a nie wieloosobowej zabawy w kotka i myszkę na ulicach szesnastowiecznego Konstantynopola. Trudno, co począć. Jak to mówią – lepszy Asasyn na dachu niż Templariusz z nożem wbitym w plecy.

Silent Hill: Downpour - pierwsze wrażenia

Michał Mielcarek
11

Nie wystarczy być znawcą czyjejś pracy, by móc godnie go naśladować. Czesi z mało znanego studia Vatra Games chcą udowodnić, że w ich przypadku jest inaczej i oni – fani kultowej serii horrorów Konami – sami potrafią stworzyć świetnego Silent Hilla.

nieSławny: inFamous 2 - recenzja

Łukasz Wiśniewski
22

Niezbyt szczęśliwy polski tytuł gry nie jest w stanie popsuć wrażeń z ponownego wcielenia się w Cole'a MacGratha. nieSławny: inFamous 2 to kawał pierwszorzędnej, relaksującej jatki - bynajmniej nie płytkiej czy prymitywnej.

Już graliśmy na PlayStation Vita. Krótko, ale jednak.

Michał Mielcarek
24

Po plaskaniu się w czoło przez pół dnia – z powodu bardzo słabej konferencji Microsoftu i kilku potknięciach Electronic Arts oraz Ubisoftu – nadszedł czas poprawy humoru. Poprawy poprzez wzięcie do ręki nowej konsoli po raz pierwszy. NGP, teraz zwane PlayStation Vita, można było przetestować tuż po konferencji Sony.

Dungeons & Dragons: Daggerdale - recenzja

Adam Berlik
19

Fani świata D&D, podobnie jak ja, z pewnością zacierali ręce na wieść o tym, że do XBLA trafi hack'n'slash zatytułowany Dungeons & Dragons: Daggerdale. Śpieszę ich ostrzec – większego gniota ze świecą szukać.

DiRT 3 - recenzja

Paweł Pochowski
16

DiRT 3 niósł ze sobą wielkie nadzieje, które jednak nie do końca zostały spełnione. Wkładając do napędu konsoli płytę z tym tytułem wprost nie posiadałem się ze szczęścia, jednak kończąc rozgrywkę moje uczucia były dużo bardziej mieszane. Nie wszystko, co zaplanowali panowie z Codemasters, wyszło im zgodnie z planem. Z jednej strony wprowadzili do rozgrywki zupełnie nowe elementy, takie jak tryb gymkhana, fenomenalne efekty pogodowe czy możliwość zabawy we dwójkę na podzielonym ekranie, z drugiej jednak innym nie poświęcili odpowiednio dużo uwagi. Nie zmienia to jednak faktu, że gra wciąga i to na wiele godzin.

Gry nienarodzone - Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned

Michał Nowicki
14

Dziś w naszych Grach nienarodzonych pozycja całkiem świeża, bo skasowana ledwie pół roku temu, w październiku 2010 roku. Pirates of the Caribbean: Armada of the Damned miała być trzecią produkcją również nieistniejącego już studia Propaganda Games i siódmą grą wykorzystującą filmową licencję. Oczywiście nigdy nie powstała.

Hunted: The Demon's Forge - recenzja

Rafał Dziduch
29

Hunted: Demon's Forge ma sporo atutów. Na pierwszy plan wysuwa się z pewnością bardzo efektowna młócka, która została przy okazji osadzona w klimatycznym, mrocznym świecie. Wyprawa Caddocka i E’lary wciąga od pierwszych do ostatnich minut, choć kilka wad też się, niestety, znalazło.

Jak wygląda granie w gry z pierwszego Xboksa na drugim?

Krzysiek Ogrodnik
8

Wakacje to taki czas, w którym gracze starają się nadrobić zaległości wyrobione przez cały rok. Ja na początku letniego okresu sprawdziłem co miał do zaoferowania pierwszy Xbox. Nie zawiodłem się.

W co zaGRAMy w czerwcu - najciekawsze premiery miesiąca

Adam Berlik
20

W czerwcu mamy kilkanaście mniej lub bardziej ważnych premier: The Sims 3: Pokolenia, Hunted: The Demon's Forge, Duke Nukem Forever, nieSławny: inFamous 2, Red Faction: Armageddon, Child of Eden, Alice: Madness Returns, Dungeon Siege III, Trenched, Transformers: Dark of the Moon, Auta 2, F.3.A.R. oraz Shadows of the DAMNED. Oznacza to tylko jedno: po premierze wyżej wymienionych tytułów rozpocznie się sezon ogórkowy. Na szczęście potrwa on zaledwie kilka tygodni i już w sierpniu znów czeka nas nawał kolejnych gier.

Brink - recenzja

Rafał Dziduch
18

Stworzenie sieciowej strzelaniny MMO, która okazałaby się wymiernym sukcesem i sięgnęła po serca graczy, jest dzisiaj bardzo trudne. Warto jednak zaznaczyć, że ojcowie Enemy Territory: Quake Wars mają już w tym temacie spore doświadczenie. A zatem spróbowali. Inna sprawa, czy z powodzeniem...

FIFA 12 – już graliśmy

Wiktor Cegła
23

Niedawno pisaliśmy o tym, jak FIFA 12 będzie wyglądała w teorii. Teraz czas na test praktyczny. Jak się gra w najnowszą piłkę od EA Sports? Inaczej, oj, inaczej, niż wcześniej…

W samo południe, konając w upale

Łukasz Wiśniewski
41

Wszystkie nasze stacjonarne maszynki do grania generują z siebie poważną ilość ciepła. W połączeniu z dość brutalną temperaturą otoczenia sprawia to, że w upalne lato granie w cokolwiek nabiera nowego, nieco ekstremalnego posmaku...

Poradnik modnego nienawistnika growego

Łukasz Wiśniewski
94

Zjawisko to obserwujemy od jakiegoś czasu, zwłaszcza w sieci. Na blogach i w formie komentarzy pojawiają się pełne lansu wpisy radykalnych osobników, dotyczące pewnych gier. Dla każdego, kto chciałby dołączyć do elitarnego "ruchu hejterskiego", ale nie wie jak to zrobić, przygotowaliśmy specjalny poradnik.

Subiektywny przegląd gier, w których można się wyżyć

Adam Berlik
33

Wyładowanie złości jest wbrew pozorom bardzo ważne. Nie należy jej tłumić w sobie, by może się okazać, że wybuchniemy w najmniej odpowiednim momencie i będziemy tego mocno żałować. Z pomocą przychodzą więc gry wideo, rozrywka stawiana przez jednych obok książek czy filmów, przez innych zło wcielone. Nie da się jednak zaprzeczyć, że to właśnie gry umożliwiają nam bezpieczne odstresowanie się. I lepiej odmóżdżyć się w wirtualnym świecie niż w tzw. realu. Postanowiliśmy więc przygotować propozycję tytułów, które pozwolą Wam (i nam też), kolokwialnie rzecz ujmując, wyżyć się.

Razer Chimaera - test zestawu słuchawkowego

Michał Nowicki
8

Razer coraz śmielej poczyna sobie na rynku urządzeń audio. Po najczęściej wysoko ocenianych głośnikach Mako i zestawie słuchawkowym Banshee firma postanowiła zaatakować na kolejnym froncie. Tym razem tworząc dedykowany konsoli Xbox 360 bezprzewodowy headset o nazwie Razer Chimaera.

"Dawać te remaki!", czyli którym grom należy się druga szansa

Michał Ostasz
95

Można śmiało powiedzieć, że rok 2011 to czas powrotu dawnych klasyków. Nie tak dawno ukazał się reboot Mortal Kombat, na początku czerwca na sklepowe półki zawita sam Książe Kasacji w, powiedzmy to delikatnie, "długo oczekiwanym" Duke Nukem Forever. Nostalgia to taka tajemnicza siła działająca na każdego gracza, bez wyjątków. Wszyscy mamy tytuły, w które z chęcią zagralibyśmy jeszcze raz. Kilka takich gier, które z chęcią odpaliłbym na swoim sprzęcie szerzej omówiłem w tym specjalnym zestawieniu.

TERA - wywiad

Rafał Dziduch
3

Niedawno mieliście okazję przeczytać betatest z gry TERA, ale ponieważ przy MMO ciężko w takim tekście choćby powierzchownie liznąć tematu, postanowiliśmy sięgnąć do źródła. Poniżej wywiad z Joanną Brych, która w Frogster Online Gaming pracuje jako PR Manager i zajmuje się sprawami polskich graczy, więc o grze TERA wie tyle, co chyba nikt inny.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - recenzja

Łukasz Wiśniewski
97

Gry cRPG o nieliniowym scenariuszu to trudny orzech do zgryzienia dla pojedynczego recenzenta. Dlatego aby dobrze ocenić nową produkcję studiaCD Projekt RED potrzebowaliśmy czasu i dodatkowych mocy przerobowych. Zapraszamy do zapoznania się z bardzo wyczerpującą recenzją gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.

5 tytułów z PSP, które powinny pojawić się na PS3

Mateusz Kołodziejski
8

Kilka dni temu pojawiła się informacja, że PlayStation 3 otrzyma wiele hitów dostępnych do tej pory wyłącznie na PlayStation Portable. Jest to świetna wiadomość dla posiadaczy PS3, nawet jeśli oni sami jeszcze nie do końca zdają sobie z tego sprawę.

The Guild - recenzja serialu internetowego

Grzegorz Bonter
10

Jeżeli miałyby się odbyć wybory medialnej królowej świata geeków, to bezapelacyjnie z koroną na głowie odjechałaby Felicia Day. Ta niepozorna niewiasta o dość wyjątkowym profilu nosa na dobre rozpoczęła swoją karierę od roli Vi w serialu Buffy - Postrach Wampirów. Od tamtego czasu jest ona niemal maskotką fanów zarówno sci-fi jak i fantasy - ruda, nieco nieśmiała, ale przy tym urocza. Nic dziwnego, że tak łatwo zdobyła sobie serca graczy, komiksiarzy i reszty hobbystów ogarniętych niezbyt atrakcyjnymi dla płci przeciwnej zainteresowaniami.

Castlevania: Lords of Shadow - Reverie - recenzja

Piotr Wojtania
6

Restart serii Castlevania przygotowany przez Hiszpanów z Mercury Steam okazał się świetną grą zasłużenie zbierającą wysokie noty. Niemal od razu po premierze zapowiedziano dwa DLC do gry. Pierwszy miał ukazać się już w lutym, ale zaliczył solidne opóźnienie. W kwietniu nareszcie ujrzał światło dzienne, a ja postanowiłem sprawdzić, czy warto było czekać.

W samo południe, wyczekując powrotów po latach

Łukasz Wiśniewski
35

Niemożliwe stało się możliwe. Gra Duke Nukem Forever trafiła do tłoczni. Co więcej, wygląda na to, że to nie jedyny powrót po latach, jakiego możemy się spodziewać - ot, chociażby CEO studia Obsidian chciałby kontynuować Planescape: Torment. Pozostaje jednak pytanie, czy powtórzenie sukcesu gier kultowych jest w ogóle możliwe?

Modern Warfare 3 - analiza trailera

Krzysiek Ogrodnik
36

Eksplozja nowych informacji i sporo ładnych obrazków do oglądania - jeśli czekacie na Modern Warfare 3 nie możecie przegapić tego tekstu.

TERA - betatest

Rafał Dziduch
14

Najważniejsze w TERA jest kilka aspektów, które mogą zdecydować o „być” albo „nie być” tej produkcji. Czy gracze pokochają nowy system walki? Czy odnajdą się w nowatorskim systemie dyplomacji? Czy poradzą sobie z obsługą padów (TERA wyjdzie na PC, ale będzie można nimi grać)? W końcu – last but not least – czy zechcą płacić abonament? Pokaz gry, na który wybrałem się do Berlina, pokazuje, że może być warto.

Pierwsze wrażenia: FIFA 12. Audiencja u następcy tronu

Wiktor Cegła
18

Byliśmy w EA Sports, widzieliśmy FIFĘ 12. Dla mnie, człowieka, który do teraz spędza dziesiątki godzin tygodniowo w FIFIE 11, wniosek jest prosty: w październiku nie będziemy wierzyć, jak mogliśmy rok temu ekscytować się poprzednią wersją.

L.A. Noire - recenzja

Rafał Dziduch
17

Jest taka grupa gier, w której ważny jest zarówno sposób opowiadania historii, jak i stopień zaangażowania, jakiego oczekuje się od gracza. Takimi tytułami były choćby: wspomniany Blade Runner, Fahrenheit czy Heavy Rain. Takie jest z pewnością również L.A. Noire i choć można wskazać kilka wad gry - co zaraz uczynię - to pod względem spójnego odwzorowania nastroju pracy detektywa nowa produkcja firmowana logo Rockstar Games jest niezrównana. Poznajcie zatem niewdzięczną robotę Cole’a Phelpsa.

Najnowsze
Lubisz nas?