Co w modach piszczy #19 - Fallout 3, Dark Souls, Half-Life

Łukasz LM Wiśniewski
2017/06/27 19:30
0
0

W dzisiejszej odsłonie znajdziecie mody m.in. do Fallout 3, Dark Souls i Half-Life.

Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was zestawienie ciekawych modyfikacji, które w ostatnim czasie pojawiły się w sieci, a być może jeszcze nie zdążyliście się z nimi zapoznać. Dajcie znać, jeśli przeoczyliśmy coś ciekawego, a jeśli mieliście okazję testować omówione mody, to podzielcie się wrażeniami w komentarzach.

Tranquility Secrets do Fallout 3

Co w modach piszczy #19 - Fallout 3, Dark Souls, Half-Life

Dzisiejsze zestawienie rozpoczynamy drobną modyfikacją fabularną do Fallouta 3. Za sprawą Tranquility Secrets Krypta 112 zaoferuje nam dwa dodatkowe zadania, które rzucą nieco światła na wątki związane nie tylko z trzecią odsłoną Fallouta, ale też z całym uniwersum gry. Na potrzeby modyfikacji zmianie uległy rozmaite elementy wewnątrz wspomnianej lokacji, a sama eksploracja nagradza nas dostępem do wyposażenia, które wcześniej pozostawało poza naszym zasięgiem. W tym przypadku nie mamy co liczyć na rozbudowaną strukturę zadań i wielowątkową linię fabularną, ale modyfikacja z pewnością umili Wam jedno deszczowe popołudnie.

Fallout: The Frontier do Fallout: New Vegas

Na chwilę pozostajemy jeszcze w klimacie pustkowia i kolejnej modyfikacji związanej z Falloutem. Opracowana na silniku gry Fallout: New Vegas modyfikacja Fallout: The Frontier pojawiła się już na łamach naszego cyklu, ale warto o niej wspomnieć, bo twórcy wypuścili zwiastun na trzecią rocznicę rozpoczęcia prac nad modem i przy okazji wskazali na postępy w jej tworzeniu. Jak widzicie na dołączonym materiale, poszczególne elementy projektu są coraz bliżej finalnej wersji, a twórcy wyliczyli, że Fallout: The Frontier jest ukończone już w 75%. Pozostaje cierpliwie czekać i mieć nadzieje, że najpóźniej w 2018 roku dane będzie nam ją ograć.

Doom Souls do Dark Souls

Modder Abject postanowił połączyć pierwszą odsłonę Dark Souls z najnowszą częścią dynamicznej strzelanki od id Software a efekty tego mariażu możecie zobaczyć na dołączonym zwiastunie. Na potrzeby moda powstało kilka modeli związanych z pancerzem i bronią protagonisty, a także szereg ikonek i dźwięków nawiązujących do tego, co usłyszymy w Doomie. Przy okazji w grze pojawił się nowy interfejs. Koniecznie zapoznajcie się z wymaganiami modyfikacji, gdyż wymaga on dwóch dodatkowych modów do prawidłowego działania.

GramTV przedstawia:

Warto rzucić okiem także na inne projekty Abjecta – jeden z nich nawiązuje do kreskówki Rick and Morty, a w drugim ruszamy na pohybel przeciwnikom wyposażeni w popularną zabawkę Figded Spinner. Wszystkie trzy wspomniane mody zostały uchwycone na zbiorczym wideo, które zobaczycie powyżej.

Half-Life PS2 Port do Half-Life

Jeśli w oczekiwaniu na trzecią odsłonę gry Half-Life macie ochotę powrócić do korzeni serii, to musicie wiedzieć, że modder Jpf_flema postanowił wziąć na warsztat wydaną na konsolę PlayStation 2 odsłonę Half-Life'a i zaimplementował wybrane jej elementy do wydanej kilka lat wcześniej wersji na PC. Warto mieć na uwadze, że mod jest kompatybilny wyłącznie z wersją dystrybuowaną poprzez Steam, a w ramach moda zobaczycie m.in. modele postaci w wysokiej rozdzielczości i przemodelowane lokacje. Udało się także zachować oryginalne angielskie udźwiękowienie, ale możecie też uruchomić grę z hiszpańskim dubbingem.

Organic Factions do The Elder Scrolls V: Skyrin Special Edition

Dzisiejsze zestawienie zamyka modyfikacja użytkownika Ether Dynamics, który w poszukiwaniu jeszcze większej immersji ze światem przedstawionym w Skyrimie postanowił stworzyć w nim organizacje, które będą rozwijać się samoczynnie i bez naszej ingerencji. W czasie gdy będziemy realizować kolejne zadania poboczne lub ochoczo eksplorować podziemia, mieszkańcy świata gry będą łączyć się w zorganizowane gildie, które będą rosnąć w siłę i poszerzać swoje terytorium. W zależności od naszych upodobań możemy wspierać niektóre z nich lub konsekwentnie je zwalczać. Poszczególni członkowie organizacji dysponują unikalnymi zdolnościami, a wraz z umacnianiem swojej pozycji będą oni także zyskiwać większy posłuch wśród mieszkańców prowincji Skyrim.

Modyfikacja jest jeszcze we wczesnej fazie i obecnie oferuje jedynie pojedynczą organizację, na której członków możemy natknąć się w okolicach Samotni. Wraz z upływem czasu w grze jej członkowie będą rosnąć w siłę i zabezpieczać kolejne terytoria i surowce. W ramach organizacji funkcjonuje czterech niezależnych liderów, których nie da się zastąpić w jej strukturach, gdy zginą z ręki gracza lub innych mieszkańców świata. Poza tym organizacja wybiera spośród swoich członków pierwszego wojownika. Gdy ten zginie, to szybko zostanie zastąpiony kolejnym śmiałkiem.

Wkrótce pojawi się większa ilość organizacji, ale trzeba przyznać, że efekt jest całkiem ciekawy, tym bardziej że zachowanie członków organizacji i dynamika jej rozwoju jest uwarunkowana dążeniem do potęgi, a nic nie stoi na przeszkodzie, żeby organizacje zwalczały się samoczynnie, gdy już kilka z nich zainteresuje się tym samym terytorium.

Gothic II Dzieje Khorinis

Na dokładkę łapcie najnowsze wideo, na którym twórcy odpowiadają na najczęściej zadawane przez graczy pytania. Zapewne widzieliście go już w niedzielę gdy ukazał się na oficjalnym kanale modyfikacji, ale jeśli go przeoczyliście, to macie znakomitą okazję się z nim zapoznać. Postępy w pracach nad projektem możecie śledzić poprzez kanał Dziejów Khornis na Youtube, oficjalną stronę internetową modyfikacji i jej profil na Facebooku.

Poprzednie zestawienie

To wszystko co mamy dla Was na dzisiaj. Już niedługo pojawi się kolejna odsłona cyklu a wraz z nią zestawienie najnowszych fanowskich rozszerzeń. Zapraszamy do komentowania zestawienia i dyskusji w komentarzach, a po więcej modyfikacji sięgnijcie do poprzedniego artykułu, który w pełni poświęcony był modyfikacjom do Fallout 4, Diablo II, Invisible, Inc.. Zajrzyjcie koniecznie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!