Co w modach piszczy #18 - Fallout 4, Diablo II, Invisible, Inc.

Łukasz LM Wiśniewski
2017/06/06 19:30
0
0

W dzisiejszej odsłonie znajdziecie mody do m.in. Fallouta 4, Diablo II i Invisible, Inc.

Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was zestawienie ciekawych modyfikacji, które w ostatnim czasie pojawiły się w sieci, a być może jeszcze nie zdążyliście się z nimi zapoznać. Dajcie znać, jeśli przeoczyliśmy coś ciekawego, a jeśli mieliście okazję testować omówione mody, to podzielcie się wrażeniami w komentarzach.

Median XL 2017 do Diablo II

Dzisiejsze zestawienie rozpoczynamy sporą aktualizacją do moda Median XL. Okazuje się, że nawet po 17 latach od premiery gry scena modderska Diablo 2 utrzymuje grę przy życiu. Najnowsza wersja moda ustala maksymalny poziom bohatera na 125 poziomie, a także usuwa górną granicę dla punktów zdrowia, którymi mogą dysponować przeciwnicy. Poza tym w grze uświadczymy 35 nowych umiejętności dla każdej z klas, usprawnioną sztuczną inteligencję przeciwników i 40 specjalnych zadań dla wszystkich, którzy poszukują jeszcze większych wyzwań.

W grze pojawiło się też 700 nowych, unikalnych przedmiotów oraz 500 słów runicznych. Ciekawym rozwiązaniem jest też zautomatyzowane podnoszenie złota, gdy tylko przejdziemy w bezpośredniej odległości od porzuconych monet. Jeśli uchował się ktokolwiek, kto nie słyszał o kultowej serii Blizzarda, albo nie miał okazji zagrać w jej drugą odsłonę, to warto wspomnieć mu o omawianej modyfikacji.

PILGRIM - Dread the Commonwealth do Fallout 4

W ostatnim czasie na rynek trafiło kilka ciekawszych gier, które utrzymane są w konwencji horroru, ale jeśli wciąż jest ich zbyt mało, to najnowsza modyfikacja do czwartego Fallouta z pewnością Was zainteresuje. Dwie ekipy modderów – 100ping i TreyM – wspólnymi siłami stworzyły moda inspirowanego filmem The Witch. W PILGRIM - Dread the Commonwealth zmieniono efekty pogodowe, oświetlenie, dźwięki, pracę kamery i nałożono odpowiedni filtry wizualne, które nadają grze unikalnego charakteru. Wypada wspomnieć też o podmienionej ścieżce dźwiękowej, która zmienia się dynamicznie w zależności od warunków atmosferycznych i przebiegu akcji. Twórcy planują w najbliższym czasie wymienić naszego czworonożnego przyjaciela na kozę, a na razie Ochłap zyskał nowe tekstury i złowrogo lśniące oczy.

Mod uruchamiany był na karcie GTX 970 w rozdzielczości Full HD, gdzie zaobserwowano spadek klatek na sekundę o maksymalnie 12. Jeśli macie starszy lub słabszy sprzęt, to nic straconego – twórcy przygotowali pliki dedykowane starszym sprzętom, które zajdziecie na stronie modyfikacji. Koniecznie rzućcie okiem na dołączone materiały wideo.

Mutant Powers do Fallout 4

GramTV przedstawia:

Oczywiste jest, że z promieniowaniem nie ma żartów. O tym mogą najlepiej wiedzieć mieszkańcy postapokaliptycznych pustkowi w czwartej odsłonie Fallouta. W przypadku omawianego moda promieniowanie, z jakim oddziałują na nas przeciwnicy, a w szczególności bossowie, zaprowadzi w organizmie naszego protagonisty nieodwracalne zmiany i pozwoli korzystać z nadprzyrodzonych mocy. Warto zaznaczyć, że potężniejsze umiejętności mają swoją cenę i mogą nas zabić, jeśli będziemy korzystać z nich nieostrożnie. W zależności od pozyskanych zdolności możemy manipulować czasem, teleportować się, latać, używać hipnozy czy stać się żywą pochodnią. Pełną listę 30 mutacji i związanych z nimi korzyści oraz wymagań znajdziecie na stronie modyfikacji, a niektóre z nich możecie zobaczyć powyżej na dołączonym zwiastunie.

Clockwork do The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition

Jeśli linię fabularną oryginalnej gry możecie recytować z pamięci obudzeni w środku nocy, to najwyższa pora na nową przygodę w świecie smoków i strzał trafiających wyłącznie w kolano. Clockwork oferuje kilka godzin dodatkowej rozgrywki w ramach opowieści podzielonej na cztery misje główne i szereg pomniejszych zadań pobocznych. Te rozgrywają się między innymi w dwóch, zupełnie nowych, rozbudowanych kompleksach lochów. Scenariusz obejmuje około sześciuset linii dialogowych, którymi zaskoczą nas nowe postacie niezależne. Warto wspomnieć, że jednym z najważniejszych elementów modyfikacji jest zamek Clockwork, który będzie zyskiwał na znaczeniu wraz z postępami w wątku głównym moda. Nowa rezydencja jest przystosowana do bohatera każdej klasy, więc nie musicie odpowiednio rozwijać postaci, żeby dostosować się do założeń opowieści.

Talon Recruitment do Invisible, Inc.

Dzisiejsze zestawienie zamyka drobna modyfikacja do Invisible, Inc. za której sprawą w grze pojawiły się dwie postacie z gry Overwatch Blizzarda. Tym samym w roli zatrudnionych przez nas szpiegów może wystąpić zarówno Sombra, jak i Trupia Wdowa. Każda z postaci dysponuje unikalnymi zdolnościami nawiązującymi do ich roli w Overwatch. Autor modyfikacji nie wyklucza, że w przyszłości rozbuduje moda o kolejnych bohaterów. Świetne połączenie.

Poprzednie zestawienie

To wszystko co mamy dla Was na dzisiaj. Już niedługo pojawi się kolejna odsłona cyklu a wraz z nią zestawienie najnowszych fanowskich rozszerzeń. Zapraszamy do komentowania zestawienia i dyskusji w komentarzach, a po więcej modyfikacji sięgnijcie do poprzedniego artykułu, który w pełni poświęcony był modyfikacjom do S.T.A.L.K.E.R, Doom, Fallout 4. Zajrzyjcie koniecznie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!