Co w modach piszczy #14 - Fallout 4, Wiedźmin 3, Dark Souls

Łukasz LM Wiśniewski
2017/04/11 19:15
0
0

W dzisiejszym zestawieniu znajdziecie mody do Wiedźmina 3, Dark Souls, Fallouta 4 i kilku innych gier.

Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was zestawienie ciekawych modyfikacji, które w ostatnim czasie pojawiły się w sieci, a być może jeszcze nie zdążyliście się z nimi zapoznać. Dajcie znać, jeśli przeoczyliśmy coś ciekawego, a jeśli mieliście okazję testować omówione mody, to podzielcie się wrażeniami w komentarzach.

Adrenalne Mode do Dark Souls

Dzisiejsze zestawienie otwiera pozycja dla tych, którzy są już lekko znudzeni tempem rozgrywki w serii Dark Souls. Po obcowaniu z Bloodborne może nam się wydawać, że bossowie są dosyć powolni i przewidywalni, a starciom z nimi brakuje odpowiedniej dynamiki. Oczywiście omawianego moda polecam też wszystkim wymiataczom, którzy bez problemu pokonują wszystkich bossów z pierwszej odsłony Dark Souls bez choćby jednego zadrapania.

Adrenaline Mode znacznie przyspiesza tempo rozgrywki, a przede wszystkim to, z jaką szybkością poruszają się i atakują bossowie. Dla równowagi gracz też został nieco przyspieszony, ale czy jest to wystarczające, zdecydujecie sami po obejrzeniu dołączonego materiału wideo. Jeśli wyzwanie Was przerośnie, to zawsze możecie sięgnąć do opcji moda i ustawić takie parametry, które wciąż wycisną z Was siódme poty, ale bez zbytniego masochizmu.

Resident Evil 4 HD Project - Castle do Resident Evil 4

Jeśli śledzicie popularniejsze fanowskie projekty, to z pewnością niejednokrotnie słyszeliście o ekipie modderów, która zajmuje się graficznym reamsterem Resident Evil 4. Ostatnio trafiła do sieci kolejna paczka tekstur o powiększonych rozdzielczościach. W tym przypadku twórcom moda udało się ostatecznie zakończyć prace nad sekcją, której akcja toczy się w zamku. Jak już wspomniałem, wszystkie tekstury przeskalowano, a do tego wprowadzono korekty do samych tekstur czy trójwymiarowych elementów otoczenia. Co więcej, poprawiono oświetlenie i nadano je niektórym elementom, gdyż wcześniej dochodziło do sytuacji, w których np. pochodnia, nie generowała żadnego światła. Wprawdzie dołączony do tekstu materiał prezentuje zmiany dosyć pobieżnie, ale nie da się ukryć, że różnica jest kolosalna.

Paczka tekstur waży około 5 GB i obejmuje jedynie sekcję zamkową. Twórcy wcześniej ukończyli już odświeżanie wioski, a poświęcony jej fragment modyfikacji znajdziecie pod tym linkiem. W najbliższym czasie modderzy zabiorą się za tekstury związane z wyspą, która zwieńczy ten spektakularny projekt. Przed instalacją moda koniecznie zapoznajcie się z zaleceniami twórców, żeby uiniknąć szeregu nieprawidłowości, które może wywołąc podmiana plików.

NieR Uncapped do NieR: Automata

NieR Uncapped do NieR: Automata, Co w modach piszczy #14 - Fallout 4, Wiedźmin 3, Dark Souls

GramTV przedstawia:

W dzisiejszym zestawieniu kontynuujemy wątek najnowszej gry od PlatinumGames i perypetiach jej pecetowej odsłony. W poprzedniej odsłonie cyklu dotarliśmy do moda, który odczuwalnie poprawił wydajność gry, ale jeśli śledzicie uważnie informacje na gram.pl, to wiecie, że NieR: Automata jest na blaszakach fabrycznie zablokowana na 60 FPS. Powstrzymując się od dywagacji dotyczących zdolności ludzkiego oka bądź zasadności zakupu niektórych monitorów, warto wspomnieć, że modder o pseudonimie lolisamurai szybko uporał się z blokadą. Mod testowany był na Windows 7 i działał bez zarzutu, co nie znaczy, że na innych systemach operacyjnych nie uświadczycie bugów. Poza tym wymaga on wcześniejszej instalacji modułu poprawiającego rozdzielczość w grze.

Shields Mod do Wiedźmina 3

Chciałoby się powiedzieć, że jest to kolejna drobna modyfikacja do Wiedźmina 3, ale w tej sytuacji byłoby to dalece nie na miejscu. Użytkownik kryjący się pod pseudonimem ScoutBr0 wprowadził do gry tarcze, które nie tylko dobrze wyglądają, ale też całkowicie zmieniają styl gry i mechanikę starć z przeciwnikami. Od teraz nie musimy polegać jedynie na dynamice, bo większość ciosów czy pocisków możemy zablokować. Tarcza zapewnia nam nieco ochrony przed silniejszymi ciosami i można powiedzieć, że jest dużym ułatwieniem dla standardowej rozgrywki. Jeśli szukacie urozmaicenia i innego spojrzenia na potyczki z oponentami, to koniecznie sięgnijcie po tego moda.

Modyfikacja pozwala korzystać z ponad 40 tarcz, a na dokładkę otrzymujemy nowych pancerze, okrycia i płaszcze. Jeśli chcecie korzystać z tarczy na końskim grzbiecie, to musicie sięgnąć po dodatkową modyfikację, którą znajdziecie tutaj.

Outcasts and Remnants do Fallouta 4

Nasze dzisiejsze zestawienie zamyka fabularna modyfikacja do Fallouta 4. Outcasts and Remnants zaoferuje nam od kilku do kilkunastu godzin dodatkowej rozgrywki. W tym czasie zrealizujemy szereg zadań głównych i pobocznych, które powiązane są z główną linią fabularną gry i próbują odpowiedzieć na kilka kwestii, których nie wyjaśniła Bethesda. Cześć historii poznamy z rozsianych po nowych lokacjach terminali, więc nie zapomnijcie zapoznać się z ich treścią. Obok zagadnień fabularnych czeka na nas nowe wyposażenie, frakcje, towarzysz i szereg pobocznych aktywności. Całość jest w pełni udźwiękowiona, co na pewno wpłynie pozytywnie na immersję ze światem gry.

Twórcy zaznaczają, że korzystanie z modyfikacji jest możliwe jedynie po wcześniejszym zainstalowaniu moda Fusion City Rising, który pojawił się już kiedyś na łamach naszego cyklu. Całość zapowiada się nieźle i jeśli nie macie planów na leniwe, świąteczne popołudnie, to Outcasts and Remnants z pewnością umili Wam wolny czas.

Poprzednie zestawienie

To wszystko co mamy dla Was na dzisiaj. Już niedługo pojawi się kolejna odsłona cyklu a wraz z nią zestawienie najnowszych fanowskich rozszerzeń. Zapraszamy do komentowania zestawienia i dyskusji w komentarzach, a po więcej modyfikacji sięgnijcie do poprzedniego artykułu, który w pełni poświęcony był modyfikacjom do NieR: Automata, GTA V i Wiedźmina 3. Zajrzyjcie koniecznie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!