Co w modach piszczy #13 - Wiedźmin 3, GTA V, Nier: Automata

Łukasz LM Wiśniewski
2017/03/28 18:00
0
0

W dzisiejszym zestawieniu znajdziecie mody do Wiedźmina 3, GTA V, Nier: Automata i kilku innych gier.

Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was zestawienie ciekawych modyfikacji, które w ostatnim czasie pojawiły się w sieci, a być może jeszcze nie zdążyliście się z nimi zapoznać. Dajcie znać, jeśli przeoczyliśmy coś ciekawego, a jeśli mieliście okazję testować omówione mody, to podzielcie się wrażeniami w komentarzach.

Facing Worlds do Counter-Strike: Global Offensive

Jeśli kiedykolwiek mieliście styczność z serią Unreal, to z pewnością nazwa modyfikacji wystarczy Wam za cały jej opis. Facing Worlds to jedna z najbardziej charakterystycznych i najpopularniejszych map do wydanego w 1999 roku Unreal Tournament.

Za sprawą moddera o pseudonimie Jeisen, popularna mapa jest dostępna dla graczy najnowszego Counter-Strike'a i do dzisiaj zmaga się na niej aż 70 tysięcy graczy. Warto zaznaczyć, że na mapie możemy rozgrywać mecze w standardowych trybach, ale jej ducha najlepiej oddają dynamiczne tryby jak Deathmatch czy Wyścig Zbrojeń. Tych z Was, którzy zagrywali się w Unreala przekonywać nie muszę, a resztę zachęcam do sprawdzenia odświeżonego klasyka. Rzućcie też okiem na prezentację mapy, którą nagrał jeden z użytkowników serwisu YouTube.

GwentTWCG do Wiedźmina 3

GwentTWCG do Wiedźmina 3, Co w modach piszczy #13 - Wiedźmin 3, GTA V, Nier: Automata

Drobna modyfikacja, która nieco odświeża grafiki kart do Gwinta, które uświadczymy w czasie gry w ramach Wiedźmina 3. Dzięki niej możemy podmienić obrazki na takie, które CD Projekt RED przygotował do samodzielnej edycji Gwinta. Wiąże się to z faktem, że nie wszystkie grafiki są jeszcze dostępne, ale gdy tylko będą, to możecie liczyć, że nowe obrazki na stałe zawitają w trzeciej odsłonie Wiedźmina.

Zapoznajcie się z pełną listą kart, na które musimy jeszcze poczekać i bierzcie pod uwagę, że modyfikacja była testowana jedynie dla Wiedźmina 3 w edycji Gry Roku (wersja 1.31) na GOG.

Crysis script do Grand Theft Auto V

Po krótkiej przerwie w naszym cyklu mamy okazję po raz kolejny gościć jednego z najpopularniejszych modderów w społeczności zgromadzonej wokół Grand Theft Auto V. Po udanej serii wrzucania do hitu Rockstar Games kolejnych bohaterów znany z komiksów Marvela, JulioNIB bierze na warsztat flagową serię Cryteka i wrzuca do GTA V nano-kombinezon znany z kolejnych odsłon Crysisa.

GramTV przedstawia:

Modder nie ukończył jeszcze swojego dzieła, ale jak możecie zauważyć na powyższym materiale wideo, większość podstawowych funkcji nano-kombinezonu jest już gotowa. Poza podmienionym interfejsem użytkownika mod wprowadza do gry zupełnie nowe możliwości, takie jak rzucanie ludźmi, szybkie poruszanie czy kamuflaż. Dostępny jest też szeregu broni, które nawiązują do serii Crysis. Pozostaje mieć nadzieję, że JulioNIB nie karze nam długo czekać na ostateczną wersję modyfikacji.

Exocraft Camera Fix do No Man's Sky

Exocraft Camera Fix do No Man's Sky, Co w modach piszczy #13 - Wiedźmin 3, GTA V, Nier: Automata

Trudno mieć za złe Hello Games, że po długim czasie stagnacji deweloper postanowił ożywić grę i wprowadził do niej kilka pojazdów, które możemy wykorzystać do eksplorowania nowych planet. Otrzymaliśmy trzy pojazdy o różnych zastosowaniach i gabarytach i jedynym mankamentem w tej sytuacji jest fakt, że praca kamery wydaje się ujednolicona do każdego z nich bez względu na to, jakie daje to wrażenia z rozgrywki. Oczywiście znajdzie się masa graczy, którym nie będzie sprawiało to większej różnicy. Jeśli lubicie oglądać cały pojazd, którym sterujecie, to wystarczy wgrać omawianego moda, a podróże Roamerem czy Colossusem staną się o wiele przyjemniejsze.

Automata GI Fix do Nier: Automata

Automata GI Fix do Nier: Automata, Co w modach piszczy #13 - Wiedźmin 3, GTA V, Nier: Automata

O tym, że wydana w ubiegłym miesiącu Nier: Automata jest grą niesamowitą, możecie przeczytać w naszej recenzji. Nie mniej jednak bardzo niepokojąca jest skąpa ilość konfiguracji graficznych w wersji PC, które pozwoliłyby lepiej zrównoważyć jakość oprawy graficznej do wydajności gry. Nie będzie chyba żadnym zaskoczeniem, jeśli powiem, że gdzie deweloper nie może, tam moddera pośle.

Dr. Draxxy wziął na warsztat parametry przypisane do poszczególnych efektów i zgrabnie okroił wartości oświetlenia globalnego (z 128 na 16). Tym samym oświetlenie odbite od elementów sceny zostało znacznie zredukowane, ale jak widać na dołączonych przez niego zrzutach ekranu, efekt jest niemal niezauważalny. Widoczny jest za to znaczny skok wydajności, która na starszych i mobilnych (laptopy) akceleratorach graficznych wzrosła niemal dwukrotnie. Można? A jakże.

Pożegnanie Białego Wilka do Wiedźmina 2

Dzisiejsze zestawienie zamyka zestaw grafik z jednej z najbardziej oczekiwanych modyfikacji do Wiedźmina 2. Wciąż nie znamy terminu, w jakim mod ukaże się w sieci w finalnej wersji, ale ekipa odpowiedzialna za niego, za pośrednictwem swojego profilu na Facebooku podrzuciła kolejne obrazki, które ochoczo Wam przekazujemy. Cóż, zapowiada się wyśmienicie.

Pożegnanie Białego Wilka do Wiedźmina 2, Co w modach piszczy #13 - Wiedźmin 3, GTA V, Nier: Automata

To wszystko co mamy dla Was na dzisiaj. Już niedługo pojawi się kolejna odsłona cyklu a wraz z nią zestawienie najnowszych fanowskich rozszerzeń. Zapraszamy do komentowania zestawienia i dyskusji w komentarzach, a po więcej modyfikacji sięgnijcie do poprzedniego artykułu, który w pełni poświęcony był modyfikacjom do Fallouta 4. Zajrzyjcie koniecznie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!