Co w modach piszczy #12 - Fallout 4

Łukasz LM Wiśniewski
2017/03/14 19:30
0
0

W dzisiejszym zestawieniu znajdziecie kilka modów do najnowszej odsłony Fallouta.

Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Was zestawienie ciekawych modyfikacji, które w ostatnim czasie pojawiły się w sieci, a być może jeszcze nie zdążyliście się z nimi zapoznać. Dajcie znać, jeśli przeoczyliśmy coś ciekawego, a jeśli mieliście okazję testować omówione mody, to podzielcie się wrażeniami w komentarzach.

Co w modach piszczy #12 - Fallout 4

Już na pierwszy rzut oka można zauważyć, że sezon na premiery nowych IP odbił się na częstotliwości z jaką powstają najnowsze mody, ale honor społeczności jak zwykle ratują modderzy zebrani wokół dzieł Bethesdy.

Remote Explosives

Dzisiejsze zestawienie zaczynamy wystrzałowo, za sprawą moda, który wprowadza do czwartego Fallouta materiały wybuchowe. Każdy z trzech odstępnych ładunków możemy niepostrzeżenie podrzucić do wrogiego obozu, a nawet pozostawić komuś w kieszeni. Później wystarczy oddalić się na bezpieczną odległość i zdalnie zdetonować ładunek za sprawą pilota, który stanowi integralną część omawianej modyfikacji. Poza tym autor przygotował specjalne efekty audiowizualne, które nadają wybuchom większy realizm. Wszystko to możecie zobaczyć na dołączonym powyżej materiale wideo.

Zabawę z materiałami wybuchowymi możemy zacząć już na 10 poziomie bohatera, ale pełen ich potencjał poznamy, dopiero gdy tylko nasz protagonista przekroczy 18 poziom. Wszystkie komponenty niezbędzie do tworzenia poszczególnych rodzajów bomb możemy zakupić lub znaleźć.

Sim Settlements

Sim Settlements, Co w modach piszczy #12 - Fallout 4

Nie da się ukryć, że zarządzanie własną osadą w Fallout 4 niekiedy przypominało opiekę nad dziećmi niż sprawowanie kontroli nad podkomendnymi. Na domiar złego większość zadań, które zmierzały do rozwoju osady, musiało przejść przez twoje ręce, co sprawiało, że ostatecznie wszystko trzeba było zrobić samemu. Modder o pseudonimie kinggath postanowił tchnąć nieco więcej zaangażowania w mieszkańców osady, którzy od teraz będą aktywnie uczestniczyć w jej życiu.

GramTV przedstawia:

Twoja rola jako zarządcy od teraz ogranicza się jedynie do rozdzielenia stref, w jakich mają powstać budynki o określonych zastosowaniach. Pozostała część procesu leży po stronie mieszkańców, którzy zbudują budynki dobierając losowo ich wygląd, co jednocześnie zapewni różnorodność zabudowy. Poza większą inicjatywą i skłonnością do ulepszania wcześniej wzniesionych budowli społeczność osady nie będzie już zbiorem pustych modeli. Wybrani mieszkańcy zyskają ciekawe historie, zainteresowania i aktywności, którym będą oddawać się w wolnym czasie.

Autor przygotował niezłe zaplecze pod kolejne aktualizacje, ale nie ukrywa, że każdy z użytkowników będzie mógł w prosty sposób zaplanować i zaimplementować do gry własne budynki. Co więcej, możliwe będzie pisanie scenariuszy dla poszczególnych mieszkańców osady. Całość zapowiada się obiecująco i jeśli własna osada była dla Was ważnym elementem gry w czwartą odsłonę Fallouta, to koniecznie sprawdźcie tę modyfikację.

Transfer Settlements

Transfer Settlements, Co w modach piszczy #12 - Fallout 4

Jeśli uważacie, że stworzona przez Was osada to prawdziwe dzieło sztuki i szczy osiągnięć postapokaliptycznego zarządzania, to mamy dla Was dobrą wiadomość. Dzięki omawianej modyfikacji możecie podzielić się nią z innymi graczami. Po zainstalowaniu moda w ekwipunku protagonisty pojawi się nośnik, na który możecie przenieść obraz osady. Tylko od Was zależy, jak wiele elementów postanowicie przenieść. Oczywiście cały proces działa w obie strony, wiec z czystym sumieniem możecie pobrać obraz innej osady i osadzić ją we własnym świecie gry.

Koniecznie zapoznajcie się z instrukcją obsługi modyfikacji. Warto zauważyć, że prace nad rozszerzeniem nadal trwają, a ono samo działa nadal w wersji beta. Jeśli chcecie sprawdzić jakie osady zostały już skopiowane, to znajdziecie je pod tym linkiem.

Poprzednie zestawienie

To wszystko co mamy dla Was na dzisiaj. Już niedługo pojawi się kolejna odsłona cyklu a wraz z nią zestawienie najnowszych fanowskich rozszerzeń. Zapraszamy do komentowania zestawienia i dyskusji w komentarzach, a po więcej modyfikacji sięgnijcie do poprzedniego artykułu, gdzie prezentowaliśmy najnowsze mody do Fallouta 4, Grand Theft Auto V i kilku innych gier. Zajrzyjcie koniecznie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!