Age of Conan zapowiadany był jako niemalże rewolucja w MMORPG i pogromca wszystkich wielkich tytułów tego gatunku. Od światowej premiery upłynęło już nieco czasu i chociaż jest jeszcze zbyt wcześnie, by móc pokusić się o ostateczną ocenę tej gry, postanowiliśmy towarzyszyć jej z naszą wirtualną kamerą. Dlatego też dzisiejszym filmem rozpoczynamy serię materiałów poświęconych temu właśnie tytułowi. Nie będzie to ani recenzja, ani ocena gry, lecz raczej przedstawienie kilku jej najważniejszych aspektów oraz ewentualnych zmian, jakie pojawiają się wraz z kolejnymi patchami.
Te pojawiają się zresztą bardzo regularnie, gdyż nie ma co ukrywać – przed ekipą Funcomu zostało jeszcze naprawdę bardzo dużo pracy. Wiele elementów gry wciąż pozostaje niedopracowanych. W chwili obecnej na przykład trudno w ogóle mówić o zadowalającym wszystkich balansie. Pierwsze doświadczenia z oblężeniami zaowocowały oficjalną informacją o konieczności poczynienia sporych zmian pod kątem zoptymalizowania wydajności gry. Wśród niektórych graczy pojawiają się czasem dość drastyczne opinie, że mamy w zasadzie do czynienia z ładnie opakowaną, płatną betą. Jest w tym stwierdzeniu nieco gorzkiej prawdy – nawet w obecnej postaci grze daleko jeszcze do doskonałości. Tym jednak, co nastraja optymistycznie, jest wyraźnie widoczna, wytężona praca dewelopera nad szlifowaniem tego – miejmy nadzieję – diamentu.Age of Conan zapowiadany był jako niemalże rewolucja w MMORPG i pogromca wszystkich wielkich tytułów tego gatunku. Od światowej premiery upłynęło już nieco czasu i chociaż jest jeszcze zbyt wcześnie, by móc pokusić się o ostateczną ocenę tej gry, postanowiliśmy towarzyszyć jej z naszą wirtualną kamerą. Dlatego też dzisiejszym filmem rozpoczynamy serię materiałów poświęconych temu właśnie tytułowi. Nie będzie to ani recenzja, ani ocena gry, lecz raczej przedstawienie kilku jej najważniejszych aspektów oraz ewentualnych zmian, jakie pojawiają się wraz z kolejnymi patchami.