Pytanie nr 1: Jaką grę reklamowano hasłem "Dobrze jest być złym"?
Tym hasłem reklamowana była gra Dungeon Keeper 2.
Pytanie nr 1: Jaką grę reklamowano hasłem "Dobrze jest być złym"?
Pytanie nr 1: Jaką grę reklamowano hasłem "Dobrze jest być złym"?
Pytanie nr 1: Jaką grę reklamowano hasłem "Dobrze jest być złym"?
Tym hasłem reklamowana była gra Dungeon Keeper 2.
Pytanie nr 2: Pomysł na jaką grę powstał w wyniku błędu, który zaistniał w trakcie prac nad inną produkcją?
W trakcie prac nad kolejną częścią serii Resident Evil w kodzie gry pojawił się błąd, w wyniku którego nafaszerowane ołowiem zombiaki lądowały pod sufitem. Tak narodził się pomysł na historię białowłosego Dantego, głównego bohatera Devil May Cry.
Pytanie nr 3: Uzupełnij schemat: Dolphin - GameCube, Revolution - Wii, Katana - ...
Pytanie dotyczyło nazw, jakich używano w odniesieniu do konkretnych konsol jeszcze przed ich premierami. Schemat należało więc uzupełnić słowem "Dreamcast".
Pytanie nr 4: Jak nazywa się bohater pewnej znanej, pierwszoosobowej strzelaniny, który na początku swojej krucjaty wypowiada słowa "Ja żyję... ZNÓW!"?
Te oryginalne i nietuzinkowe słowa wypowiada Caleb, bohater gry Blood.
Pytanie nr 5: Gra na podstawie jakiego filmu, według legendy, okazała się tak słaba, że - po masowych zwrotach klientów - wydawca zdecydował się zakopać na pustyni ponad 100 tysięcy egzemplarzy, a następnie zalać je betonem?
To jeden z najbardziej niesamowitych epizodów branży elektronicznej rozrywki. Gra stworzona na bazie kinowego przeboju okazała się tak słaba, że setki tysięcy egzemplarzy (niektóre źródła mówią nawet o dwóch milionach!) wylądowały pod piaskami pustyni w Nowym Meksyku. E.T. the Extra-Terrestrial było jedną z najgorszych produkcji w całej historii Atari 2600.
Pytanie nr 6: Jaki tytuł nosi bijatyka będąca nieformalnym testem techniki 3D, przed wprowadzeniem jej w Mortal Kombat 4?
Jeszcze przed premierą Mortal Kombat 4, Midway wypuściło na rynek grę War Gods. Ta trójwymiarowa bijatyka systemem walki bardzo przypominała produkcję Johna Tobiasa i Eda Boona. Nie zabrakło nawet wizytówki Smoczej Sagi – brutalnych wykończeń zwanych Fatalities.
Pytanie nr 7: Kryształy występujące w popularnej grze przygodowej - Outcast, to:
Poprawna odpowiedź to Gaamsav. Właśnie tak oryginalnie nazwane krzyształy pojawiły się w grze Outcast.
Pytanie nr 8: Jakiego rodzaju patologii pojawiającej się w społeczeństwie amerykańskim dotyczyła - znana fanom gier na automaty - akcja uświadamiająca przeprowadzona na przełomie lat '80 i '90?
„Winners Don't Use Drugs” ("Zwycięzcy nie biorą narkotyków") – ekran z takim hasłem pojawiał się przed wieloma arcade’owymi grami, między innymi produkcji Capcomu, przełomu lat ’80 i ’90.
Pytanie nr 9: Jaka postać ze znanej serii bijatyk zaliczyła gościnny występ w jednej z gier z cyklu Unreal?
Ukrytą postacią w Unreal Championship 2: The Liandri Conflict był Raiden, bóg grzmotów znany z serii Mortal Kombat.
Pytanie nr 10: W trakcie całej przygody nie zmienia się wygląd tylko jednego ze znaczących bohaterów gry Metal Gear Solid. Kogo?
W Metal Gear Solid nie zmienia się wygląd Otacona.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!