Lista poprawek wprowadzonych w Czarnej Edycji Dungeon Siege II

Chamberlyn
2006/03/01 12:51
0
0

A. Rozgrywka

A. Rozgrywka

  • Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry - azunicki mędrzec w kolonii wygnańców nie uznawał jednego z zadań za ukończone. Zapisy stanu gry z tym błędem są teraz automatycznie poprawiane, choć w każdym z nich należy porozmawiać z mędrcem celem uruchomienia procesu naprawczego.
  • Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry - postacie dające drużynie zadania psuły je, gdy gracz opuścił dialog po przyjęciu misji. Zapisy stanu gry z tym błędem są teraz automatycznie naprawiane po wczytaniu (dotyczy m.in. Taar w Wielkim Hallu, Viksa w leśnej chacie i Finali przy moście w Aman'lu).
  • Poprawiono drugorzędny błąd powodujący okresowy brak uruchomienia windy mimo zaliczenia osobistego zadania Finali.
  • Poprawiono błąd powodujący anulowanie odesłania postaci do gospody przy pominięciu ich ostatniej rozmowy z graczem.
  • Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry - próba aktywacji Pryzmatu Elen'lu poprzez szybkie klikanie przy jednoczesnym posiadaniu wielu kryształów nie dawała pożądanych rezultatów.
  • Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry - zapisywanie gry podczas filmów z prorokiem Vai'kesh nie działało właściwie.
  • Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry i dotyczący zniknięcia dowódcy Śnieżnej Opoki. Zapisy stanu rozgrywki są teraz automatycznie naprawiane po wczytaniu.
  • Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry dotyczący uruchamiania drugiej walki ze smokiem w Śnieżnej Opoce. Zapisy stanu rozgrywki są teraz automatycznie naprawiane w odpowiedniej lokacji.
  • Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry dotyczący wind Agallańskiego Szlaku. Zapisy stanu rozgrywki są teraz automatycznie naprawiane w odpowiedniej lokacji.
  • Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry przy zapisywaniu lub wczytywaniu stanu rozgrywki w trakcie filmu Valdisa. Zapisy stanu rozgrywki są teraz automatycznie naprawiane w odpowiedniej lokacji.
B. Sieć
  • Utworzono system segmentowego zapisu plików celem uzyskania kompatybilności z GameSpy.
  • Dostosowano protokoły przechowywania GameSpy celem nadrobienia plików zapisu drużyny podczas utraty połączenia.
  • Poprawiono wyszukiwanie gier przez klienta z publicznym IP niezależnie od zgłoszeń gospodarza.
  • Usunięto z konfiguracji sieci dpnsvr celem usunięcia problemu z zawieszaniem gry wieloosobowej na czarnym ekranie.
  • Poprawiono wycentrowanie ikon i informacji na ekranie gry wieloosobowej.
C. Zapisywanie i wczytywanie
  • Zwiększono ilość zapasowych zapisów stanu gry do 5.
  • Dostosowano system nadawania rozszerzeń od .ds2bak1 do .ds2bak5.
D. Modowanie
  • Poprawiono procedurę sprawdzania sum kontrolnych modów.
  • Dostosowano procedurę wczytywania nagłówków modów.
  • Poprawiono błędy niewłaściwego zapisu treści podczas wczytywania gry.
  • Dodano zabezpieczenie testu UIPartyManager na wskaźnik zerowy.
  • Poprawiono kod fc_actor, który będzie teraz właściwie rozpoznawać plik podczas wczytywania.
E. Działanie
  • Zmieniono producenckie ustawienie ATI procedury swapeffect_discard na false celem umożliwienia współpracy gry z procedurami wygładzania krawędzi przyszłych kart graficznych.
  • Naprawiono błąd powodujący pogorszenie jakości działania gry przy użyciu czcionek TrueType na etykietach przedmiotów.
F. Inne
  • Procedura automatycznego patchowania GameSpy jest już w pełni aktywna i może być w przyszłości wykorzystana.
  • Podczas rejestracji użytkownika zgłaszana jest teraz także wersja programu.
  • Poprawiono ponowienia rejestracji użytkownika offline i dodano punkt zbierania e-maili w trybie jednoosobowym.
  • Na niektórych konfiguracjach komputerów stwierdzono problem z poprawnym wyświetlaniem filmów w grze. W przypadku zauważenia takiego błędu wystarczy zainstalować patch nr 3 z płyty dodatkowej.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!