A. Rozgrywka
- Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry - azunicki mędrzec w kolonii wygnańców nie uznawał jednego z zadań za ukończone. Zapisy stanu gry z tym błędem są teraz automatycznie poprawiane, choć w każdym z nich należy porozmawiać z mędrcem celem uruchomienia procesu naprawczego.
- Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry - postacie dające drużynie zadania psuły je, gdy gracz opuścił dialog po przyjęciu misji. Zapisy stanu gry z tym błędem są teraz automatycznie naprawiane po wczytaniu (dotyczy m.in. Taar w Wielkim Hallu, Viksa w leśnej chacie i Finali przy moście w Aman'lu).
- Poprawiono drugorzędny błąd powodujący okresowy brak uruchomienia windy mimo zaliczenia osobistego zadania Finali.
- Poprawiono błąd powodujący anulowanie odesłania postaci do gospody przy pominięciu ich ostatniej rozmowy z graczem.
- Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry - próba aktywacji Pryzmatu Elen'lu poprzez szybkie klikanie przy jednoczesnym posiadaniu wielu kryształów nie dawała pożądanych rezultatów.
- Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry - zapisywanie gry podczas filmów z prorokiem Vai'kesh nie działało właściwie.
- Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry i dotyczący zniknięcia dowódcy Śnieżnej Opoki. Zapisy stanu rozgrywki są teraz automatycznie naprawiane po wczytaniu.
- Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry dotyczący uruchamiania drugiej walki ze smokiem w Śnieżnej Opoce. Zapisy stanu rozgrywki są teraz automatycznie naprawiane w odpowiedniej lokacji.
- Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry dotyczący wind Agallańskiego Szlaku. Zapisy stanu rozgrywki są teraz automatycznie naprawiane w odpowiedniej lokacji.
- Poprawiono poważny błąd powodujący blokadę gry przy zapisywaniu lub wczytywaniu stanu rozgrywki w trakcie filmu Valdisa. Zapisy stanu rozgrywki są teraz automatycznie naprawiane w odpowiedniej lokacji.
- Utworzono system segmentowego zapisu plików celem uzyskania kompatybilności z GameSpy.
- Dostosowano protokoły przechowywania GameSpy celem nadrobienia plików zapisu drużyny podczas utraty połączenia.
- Poprawiono wyszukiwanie gier przez klienta z publicznym IP niezależnie od zgłoszeń gospodarza.
- Usunięto z konfiguracji sieci dpnsvr celem usunięcia problemu z zawieszaniem gry wieloosobowej na czarnym ekranie.
- Poprawiono wycentrowanie ikon i informacji na ekranie gry wieloosobowej.
- Zwiększono ilość zapasowych zapisów stanu gry do 5.
- Dostosowano system nadawania rozszerzeń od .ds2bak1 do .ds2bak5.
- Poprawiono procedurę sprawdzania sum kontrolnych modów.
- Dostosowano procedurę wczytywania nagłówków modów.
- Poprawiono błędy niewłaściwego zapisu treści podczas wczytywania gry.
- Dodano zabezpieczenie testu UIPartyManager na wskaźnik zerowy.
- Poprawiono kod fc_actor, który będzie teraz właściwie rozpoznawać plik podczas wczytywania.
- Zmieniono producenckie ustawienie ATI procedury swapeffect_discard na false celem umożliwienia współpracy gry z procedurami wygładzania krawędzi przyszłych kart graficznych.
- Naprawiono błąd powodujący pogorszenie jakości działania gry przy użyciu czcionek TrueType na etykietach przedmiotów.
- Procedura automatycznego patchowania GameSpy jest już w pełni aktywna i może być w przyszłości wykorzystana.
- Podczas rejestracji użytkownika zgłaszana jest teraz także wersja programu.
- Poprawiono ponowienia rejestracji użytkownika offline i dodano punkt zbierania e-maili w trybie jednoosobowym.
- Na niektórych konfiguracjach komputerów stwierdzono problem z poprawnym wyświetlaniem filmów w grze. W przypadku zauważenia takiego błędu wystarczy zainstalować patch nr 3 z płyty dodatkowej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!