Zmiana/anulowanie zamówienia

pomoc
1900/01/01 00:24
0
0

Wiemy, że z niecierpliwością oczekujesz na każdą zamówioną przesyłkę, dlatego zawsze staramy się realizować wszystkie zamówienia w możliwie najkrótszym terminie. Jednak z tego powodu, możliwość anulowania potwierdzonego zamówienia jest ograniczona.

W jaki sposób możesz zrezygnować z zamówionych towarów?

Jeśli Twoje zamówienie realizowane jest za pobraniem masz możliwość zrezygnowania z zamówienia w ciągu kilku godzin od jego potwierdzenia. Czas, w którym możesz anulować je samemu, uzależniony jest tylko od godziny złożenia zamówienia. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto gram.pl i przejdziesz na zakładkę MOJE ZAMÓWIENIA. Na liście Zamówienia niewysłane znajdziesz te zamówienia, które możesz jeszcze zmienić.
Pamiętaj, nie mamy możliwości zmiany czy anulowania zamówienia już wysłanego!

GramTV przedstawia:

Jeśli jednak, za swoje zamówienie zapłacisz kartą płatniczą lub przelewem internetowym po potwierdzieniu swojego zamówienia, nie będzie go można anulować bezpośrednio z poziomu MOJE ZAMÓWIENIA. W tym przypadku jak najszybciej zgłoś się do naszego działu Obsługi Klienta. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie: +48-22-3270881 ( jednak zdecydowanie łatwiej będzie przez e-mail :) )Koniecznie umieść w swojej wiadomości numer zamówienia, sposób płatności i datę złożenia zamówienia, będzie to dla nas bardzo pomocne w trakcie weryfikacji lub anulowania zamówienia.

A czy mogę zmienić swoje zamówienie np. usunąć jeden z wybranych produktów już po potwierdzeniu zamówienia?Bezpośrednio z MOICH ZAMÓWIEŃ niestety, nie będzie to możliwe. Jeśli chcesz zmienić zawartość swojego zamówienia, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!