Artykuł: The Sims Social - fenomen społecznościowy

gram.pl
2012/01/13 13:06
6
0

Popularności nowych Simsów pozazdrościć mogą topowe serie gier. W niecały miesiąc Simy wskoczyły do Top 10 najpopularniejszych gier społecznościowych, by w chwili obecnej rozpychać się w ścisłej trójce najbardziej zaludnionych gier na Facebooku. Jak do tego doszło i jaka jest przyczyna sukcesu The Sims: Social?

Artykuł: The Sims Social - fenomen społecznościowy

The Sims to jedna z tych marek, której nie trzeba nikomu przedstawiać, ponieważ jeżeli ktoś nawet nie grał w żadną z odsłon wydanych na dosłownie każdą platformę, to na pewno o grze słyszał. Wizja Willa Wrighta, jaką było stworzenie wirtualnej symulacji życia człowieka, trafiła w serca i umysły wszystkich w 2000 roku, od razu robiąc wokół siebie zamieszanie. Patrząc na ten tytuł przez pryzmat czasu możemy dojść do wniosku, że jest to produkt, który wprowadził gry wideo do mainstreamu i który nie tylko godził ze sobą obie strony odwiecznej wojny płciowej, ale również łączył pokolenia, ponieważ w The Sims grali wszyscy bez wyjątku. Fenomen Simsów praktycznie nie gaśnie do dziś, poszerzając strefę wpływów na kolejne platformy i pokolenia graczy. Jak jednak ma się to wszystko do Simsów rodem z Facebooka?

Przeczytaj cały tekst:

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Zekzt
Gramowicz
14/01/2012 20:59

Sims Online zostało na Ea Land przemianowane tylko po to, żeby uchronić markę The Sims - ergo EA wypuszczając sieciówkę wiedziało z góry, że po raz kolejny dadzą ciała [co się potwierdziło bo gra umarła jak wszystkie onliney od EA]EA ma niewymownie wielki talent do mordowania wszystkich potencjalnie dobrych pomysłów na dobre mmo.EA Land i WAR dowodem [marki skazane na sukces, zwłaszcza WAR, taka licencja, dobra zdawało by się ekipa tworząca grę... a wyszło - jak wyszło, tragiczna wydajność, fatalne serwery technicznie, zatrzęsienie błędów a obecnie WAR walczy o przetrwanie a miał zniszczyć WoWa, do tego z gry wycięto sporo contentu, bodajże 4 stolice ? bo EA chciało na łeb an szyję przyspieszyć premierę. Dobił produkt drastycznie niski poziom supportu]

Usunięty
Usunięty
14/01/2012 08:59

@Manveru: artykuł był pisałem w grudniu, stąd ta "wpadka" :)@icearas: teraz jest o wiele dynamiczniej, chociażby przez wspomniane okolicznościowe łańcuchy questów, które jednak tym trudniej wykonać w zadanym przedziale czasowym przez delikatne odstawienie gry przez część osób, na które jednak wchodzą nowi :) Mam na FB kilka koleżanek, które dosłownie dzień i noc ślą mi zaproszenia, a wręcz piszą też do mnie na czacie, żebym zrobił "to, to, to... i to" ;]Znasz TS:S, masz jak pogadać o grach z kobietami - tyle powinno Wam wystarczyć w ramach przekonywania do gry :)

Usunięty
Usunięty
14/01/2012 08:38

I znowu zacznie się wysyłanie zaproszen do gry na FB. ehh...




Trwa Wczytywanie