Medieval II: Total War Collection

Premiera:
27.11.2007
Gatunek:
Platforma:
Wydawca:
Język:

O grze

Medieval II: Total War Collection to pakiet zawierający stworzoną przez The Creative Assembly grę strategiczną Medieval II: Total War oraz dodatek Medieval II: Total War Kingdoms.

W Medieval II: Total War gracze przenoszą się do średniowiecza, w lata 1080-1530, by stanąć na czele wybranego państwa i ruszyć na podbój Europy, Afryki, Bliskiego Wschodu oraz Nowego Świata. Twórcy zadbali o jak najwierniejsze odtworzenie realiów historycznych i kultury poszczególnych narodowości. W grze musimy zatem nie tylko podbijać coraz to dalsze tereny, ale też uporać się z Inkwizycją, wpływać na Papieża, prowadzić dyplomatyczne rozmowy i wykorzystywać szpiegów, by zyskać przewagę nad przeciwnikami. Musimy, oczywiście, dbać również o ekonomię naszego kraju. Na mapie strategicznej możemy zarządzać własnym państwem w trybie turowym, zaś podczas toczenia walk przenosimy się na trójwymiarowe pola bitew, w których ścierają się tysiące żołnierzy.

Dodatek Medieval II: Total War Collection poszerza grę o cztery nowe kampanie, 13 grywalnych frakcji, w tym Azteków, Apaczów i Majów, jednostki, agentów, typy budynków, zupełnie nowe terytoria oraz 15 map i scenariuszy dla trybu wieloosobowego. Dodatek wprowadza także tryb hotseat, pozwalający na wspólną zabawę przed jednym komputerem.

Pakiet oferuje zarówno kampanie dla trybu wieloosobowego, jak i tryb multiplayer (internet lub LAN) dla maksymalnie ośmiu graczy.

Wymagania sprzętowe

system operacyjny Windows 2000/XP, procesor Celeron 1.5 GHz, Pentium 4 (1500 MHz) lub odpowiednik AMD (zalecany P4 2,4 GHz), 512 MB RAM (zalecane 1 GB RAM), 16 GB miejsca na HDD, karta graficzna ze sprzętową akceleracją, 128 MB RAM-u i wsparciem dla Shader 1 oraz z najnowszymi sterownikami&#59; kompatybilna z DirectX 9.0c (NVIDIA GeForce 7300 256 MB / ATI Radeon X1600), rozdzielczość 1024 x 768, karta dźwiękowa obsługująca biblioteki DirectX 9.0c, DirectX 9.0c, szerokopasmowe łącze internetowe (rozgrywka przez internet, obsługa gry przez TCP/IP) lub karta sieciowa (LAN)