BioShock 2: Minervas Den DLC

Premiera:
09.02.2010
Gatunek:
Platforma:

O grze

Bioshock 2 to pierwszoosobowa gra akcji osadzona w realiach science-fiction, zawierająca także elementy przygodówki, gry logicznej oraz przygodówki.

W Bioshock 2 wcielamy się w pierwszego Big Daddy'ego i eksplorujemy podwodne, zrujnowane miasto Rapture, by odnaleźć swoją Siostrzyczkę, która jako jedyna może nas uratować. Droga do niej prowadzi przez hordy genetycznie zmodyfikowanych szaleńców... Podczas zabawy niejednokrotnie musimy dokonywać moralnych wyborów.

Bioshock 2 pozwala rozwiązywać poszczególne zadania na wiele sposobów. Tylko od gracza zależy, jak osiągnie cel danej misji. Może spróbować pozbyć się przeciwników w bezpośredniej walce bądź też skorzystać z dostępnych umiejętności i na przykład przejąć kontrolę nad wieżyczkami strażniczymi oraz sprawić, by wrogowie strzelali do siebie nawzajem.

Niezwykle przydatną mocą głównego bohatera gry Bioshock 2 jest możliwość zamrażania wrogów, a także opcja porażenia ich prądem lub spalenia. Protagonista ma ponadto do dyspozycji rozmaite typy broni, w tym karabiny, pistolety i inne.

Bioshock 2 to także tryb wieloosobowy, gdzie możemy rywalizować z innymi graczami w rozmaitych wariantach rozgrywki, zdobywać punkty doświadczenia i dostosowywać swoją postać.

Wymagania sprzętowe

<b>Minimalne</b>: system operacyjny Windows XP lub Vista, procesor AMD Athlon 64 3800+ 2,4 GHz lub Intel Pentium IV 530 3 GHz, 2 GB RAM, 11 GB wolnego miejsca na dysku twardym, karta graficzna GeForce 7800GT lub Radeon X1900 z 256 MB VRAM.<br><br> <b>Zalecane</b>: dwurdzeniowy procesor AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,6 GHz lub Intel Core 2 Duo E6420 2,13 GHz, 3 GB RAM, karta graficzna GeForce 8800GT lub Radeon HD4830 z 512 MB VRAM.

Recenzje tej gry:

66
9,0
Recenzja
Michał Myszasty Nowicki
BioShock 2 - recenzja
Klimat, fabuła i grywalność. BioShock 2, to doskonały przykład na to, jak zrobić bardzo dobry sequel rewelacyjnej gry. I choć druga wizyta w Rapture nie zaskakuje już tak, jak poprzednio,...
09.02.2010
66

Powiązane galerie:

Galeria
Zdjęcia: 4
BioShock 2: Minervas Den DLC
05.05.2015
Galeria
Zdjęcia: 10
Galeria
12.01.2010
Galeria
Zdjęcia: 10
Galeria
12.01.2010
Galeria
Zdjęcia: 25
BioShock 2
26.04.2009

Treści o tej grze:

2
Felieton
Mateusz Mucharzewski
DLC nie zawsze jest straszne, czyli najlepsze cyfrowe dodatki - ranking TOP 10
Początkowo DLC uznawane było za raka branży, ale z czasem sporo się zmieniło. Wartych docenienia rozszerzeń jest wiele.
14.10.2023
2
Wincenty Wawrzyniak
Nowe informacje o BioShock 4 – otwarty świat i dialogi niczym w Fallout
Ogłoszenia o pracę, które pojawiły się w studio Cloud Chamber, zdradzają sporo nowych szczegółów na temat nowej odsłony serii BioShock.
10.12.2020
10
gram.pl
Pecetowa wersja cyfrowa The Sims 3: Dolina Smoków w przedsprzedaży w sklepie...
W sklepie gram.pl przyjmujemy już zamówienia przedpremierowe na nadchodzący dodatek do The Sims 3 wzbogacający grę o nowe otoczenie, Dolinę Smoków. Będzie on...
10.07.2013
10
6
Piotr Bajda
Aplikację SmartGlass pobrano 17 milionów razy
Wbrew hucznym zapowiedziom sprzed roku, obecna generacja to dla SmartGlass jedynie rozgrzewka, badanie gruntu czy też przetarcie szlaku. Microsoft może być jednak zadowolony. Wygląda na to, że...
02.07.2013
6
4
Patryk Purczyński
E3 2014 za rok, (prawie) o tej samej porze
Graczy, zwiedzających hale wystawowe Los Angeles Convention Center trzeciego dnia, żegnał banner z napisem "Do zobaczenia za rok!". Widniał na niej również termin, w którym zostanie zorganizowane...
14.06.2013
4
5
Patryk Purczyński
System walki z Mars: War Logs przedstawiony w nowym zwiastunie
Kolejny trailer Mars: War Logs wzbudza wiele pozytywnych emocji i przywołuje na myśl...
28.02.2013
5
48
Felieton
Magdalena Cielecka
Anatomia gier: Grzybki, stimpaki, dekokty - narkotyki w grach wideo
Kwestia narkotyków w grach nieczęsto wywołuje medialny szum - jedynie odpowiedni znaczek PEGI na opakowaniu przypomina światu, że używki w światach z pikseli również istnieją. Jeśli jest coś, co...
03.12.2012
48
77
Małgorzata Trzyna
Co zmusiło Agenta 47 do działania w Hitman: Absolution?
Reżyser Hitman: Rozgrzeszenie, Tore Blystad, powiedział, że w grze musiało znaleźć się coś, co...
29.07.2012
77
15
gram.pl
Tydzień z grą Arcania: Gothic 4 - dzień czwarty
Jednym ze znaków rozpoznawczych serii Gothic, obok stylowych pancerzy i broni, były zawsze zwoje i runy. Dziś słów kilka na ten temat.
14.10.2010
15
29
Inne
Marcin Kaleta
Przewodnik po kontynuacjach gier - część 3 - strzelanki
Czy nie stawialiście sobie czasami, biorąc do ręki pudełko z nieznaną grą, pytania: „Czy ta dwójka w nazwie oznacza, że muszę też zagrać w poprzednią część?” Nie musicie się już martwić...
04.04.2010
29